Leading for results : (Record no. 38386)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 03631pam a2200373 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 56868
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004520.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 060807s2007||||caua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2006025908
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1412949696 (cloth)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 141294970X (pbk.)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781412949699 (cloth)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781412949705 (pbk.)
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (OCoLC)ocm70864494
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi BAKER
-- UKM
-- C#P
-- YDXCP
-- DLC
-- ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB2805
Materyal numarası .S735 2007
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.2
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Sparks, Dennis.
9 (RLIN) 59865
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Leading for results :
Başlığın geri kalanı transforming teaching, learning, and relationships in schools /
Sorumluluk bildirimi, vb. Dennis Sparks.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 2nd ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. [Oxford, Ohio] :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. NSDC,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2007.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xxx, 213 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 26 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Introduction : change ourselves to change organizations -- How to use this book -- Transformation through clarity and creation -- Use fundamental choices to create your life -- Clarify your intentions -- Establish stretch goals -- Identify multiple ways to achieve your goals -- Find the trim tab -- Apply the 80/20 principle -- Practice "satisficing" -- Determine root causes -- Develop a theory of action and use storytelling to communicate it -- Gain clarity through writing, speaking, and reflecting on action -- Provide teachable points of view -- Transformation through interpersonal influence -- Tell your truth -- Use candor to assess current reality -- Use genuine dialogue -- Engage in dialogue-like conversations -- Listen to others in a deep, committed way -- Use stillness and silence as learning tools -- Make requests to initiate action and create results -- Make and keep promises -- Reduce question asking, increase declarative statements -- Minimize the language of obligation -- Decrease the use of cause-effect language -- Stand up for your point of view -- Transformation through a culture that promotes professional learning, teamwork, and continuous improvement -- Shape school culture to improve teaching and sustain competent teachers -- Create successful schools -- Promote breakthrough thinking -- Attend to leaders' inner development -- Recognize our best selves -- Increase the use of signature strengths -- Enhance your personal energy -- Build relationships to sustain positive energy -- Address the fundamental barriers to professional learning and teamwork in schools -- Spread positive emotions throughout the organization -- Address anxiety in the schoolhouse -- Appeal to the heart as well as the head -- Transformation through professional learning and doing -- Design powerful professional learning for all educators -- Match professional development goals and methods with student outcomes -- Bridge the knowing-doing gap -- Amplify positive deviance in schools -- Create professional learning that alters educators' brains -- Install next action thinking -- Change habits -- Sustain the conversation.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Provides guidance and tools for school leaders, showing how to develop self-awareness regarding values, feelings, and intentions and use that awareness to energize an organization and help individuals meet their potential.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational leadership.
9 (RLIN) 53659
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi School management and organization.
9 (RLIN) 34540
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational leadership.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 53659
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Schools
Genel alt bölüm Administration.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 54381
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 371.2 SPA T 218468 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 09.03.2009
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.