Leading for results : (Record no. 38386)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 03631pam a2200373 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 56868 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004520.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 060807s2007||||caua|||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2006025908 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1412949696 (cloth) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 141294970X (pbk.) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781412949699 (cloth) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781412949705 (pbk.) |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (OCoLC)ocm70864494 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | BAKER |
-- | UKM |
-- | C#P |
-- | YDXCP |
-- | DLC |
-- | ICrlF |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB2805 |
Materyal numarası | .S735 2007 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371.2 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Sparks, Dennis. |
9 (RLIN) | 59865 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Leading for results : |
Başlığın geri kalanı | transforming teaching, learning, and relationships in schools / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Dennis Sparks. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 2nd ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | [Oxford, Ohio] : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | NSDC, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2007. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xxx, 213 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 26 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU | |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu | Introduction : change ourselves to change organizations -- How to use this book -- Transformation through clarity and creation -- Use fundamental choices to create your life -- Clarify your intentions -- Establish stretch goals -- Identify multiple ways to achieve your goals -- Find the trim tab -- Apply the 80/20 principle -- Practice "satisficing" -- Determine root causes -- Develop a theory of action and use storytelling to communicate it -- Gain clarity through writing, speaking, and reflecting on action -- Provide teachable points of view -- Transformation through interpersonal influence -- Tell your truth -- Use candor to assess current reality -- Use genuine dialogue -- Engage in dialogue-like conversations -- Listen to others in a deep, committed way -- Use stillness and silence as learning tools -- Make requests to initiate action and create results -- Make and keep promises -- Reduce question asking, increase declarative statements -- Minimize the language of obligation -- Decrease the use of cause-effect language -- Stand up for your point of view -- Transformation through a culture that promotes professional learning, teamwork, and continuous improvement -- Shape school culture to improve teaching and sustain competent teachers -- Create successful schools -- Promote breakthrough thinking -- Attend to leaders' inner development -- Recognize our best selves -- Increase the use of signature strengths -- Enhance your personal energy -- Build relationships to sustain positive energy -- Address the fundamental barriers to professional learning and teamwork in schools -- Spread positive emotions throughout the organization -- Address anxiety in the schoolhouse -- Appeal to the heart as well as the head -- Transformation through professional learning and doing -- Design powerful professional learning for all educators -- Match professional development goals and methods with student outcomes -- Bridge the knowing-doing gap -- Amplify positive deviance in schools -- Create professional learning that alters educators' brains -- Install next action thinking -- Change habits -- Sustain the conversation. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Provides guidance and tools for school leaders, showing how to develop self-awareness regarding values, feelings, and intentions and use that awareness to energize an organization and help individuals meet their potential. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Educational leadership. |
9 (RLIN) | 53659 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | School management and organization. |
9 (RLIN) | 34540 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Educational leadership. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 53659 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Schools |
Genel alt bölüm | Administration. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 54381 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.2 SPA | T 218468 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 09.03.2009 |