The art and science of teaching : (Record no. 38428)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 02592pam a2200409 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 56919
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004530.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 070215s2007||||vaua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2007005994
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1416605711
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416605713 (pbk. : alk. paper)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU
Kimlik doğrulama kodu pcc
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1025.3
Materyal numarası .M3387 2007
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.102
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Marzano, Robert J.
9 (RLIN) 7243
245 14 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı The art and science of teaching :
Başlığın geri kalanı a comprehensive framework for effective instruction /
Sorumluluk bildirimi, vb. Robert J. Marzano.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2007.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam viii, 221 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 193-212) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu What will I do to establish and communicate learning goals, track student progress, and celebrate success? -- What will I do to help students effectively interact with new knowledge? -- What will I do to help students practice and deepen their understanding of new knowledge? -- What will I do to help students generate and test hypotheses about new knowledge? -- What will I do to engage students? -- What will I do establish or maintain classroom rules and procedures? -- What will I do to recognize and acknowledge adherence and lack of adherence to classroom rules and procedures? -- What will I do to establish and maintain effective relationships with students? -- What will I do to communicate high expectations for all students? -- What will I do to develop effective lessons organized into a cohesive unit?
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Presents a framework for teachers, in the form of ten questions, to help them balance research-based data with strategies for engaging with students, help students interact with new knowledge, and maintain rules in the classroom.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Classroom management
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 45380
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Effective teaching
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 52614
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning, Psychology of.
9 (RLIN) 7193
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching
Genel alt bölüm Aids and devices.
9 (RLIN) 1240
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Classroom management.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23089
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Psychology of learning.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 1065
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching
Genel alt bölüm Aids and devices.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 1240
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 52615
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Kopya numarası Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 371.102 MAR T 223960 2 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 05.05.2009
18.12.2024   P 371.102 MAR /I T 222159   18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 10.03.2009
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.