Collaborative analysis of student work : (Record no. 38664)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01634cam a2200361 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 57185
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004621.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 030514s2003||||vaua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2003011032
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0871207842 (alk. paper)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB3051
Materyal numarası .L34 2003
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.26/4
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Langer, Georgea M.,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1948-
9 (RLIN) 60397
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Collaborative analysis of student work :
Başlığın geri kalanı improving teaching and learning /
Sorumluluk bildirimi, vb. Georgea M. Langer, Amy B. Colton, Loretta S. Goff.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2003.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam ix, 212 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 201-206) and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Examines the benefits of collaborative analysis of student work and explains how teachers can set up an effective program within their schools.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Academic achievement
Coğrafi alt bölüm United States
Genel alt bölüm Evaluation.
9 (RLIN) 60398
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational tests and measurements
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 58797
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Group work in education
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 60399
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Academic achievement
Coğrafi alt bölüm United States
Genel alt bölüm Evaluation.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 60398
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Cooperative learning.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 35169
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational tests and measurements
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 58797
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Colton, Amy B.,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1954-
9 (RLIN) 60400
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Goff, Loretta S.,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1953-
9 (RLIN) 60401
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 371.26 LAN T 223559 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 05.05.2009
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.