The respectful school : (Record no. 38665)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01573cam a2200361 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 57186 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004622.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 030416s2003||||vaua|||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2003009003 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0871207834 (alk. paper) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU | |
Kimlik doğrulama kodu | pcc |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU | |
Coğrafi alan kodu | n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB3013.3 |
Materyal numarası | .W47 2003 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371.7/82 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Wessler, Stephen. |
9 (RLIN) | 60402 |
245 14 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | The respectful school : |
Başlığın geri kalanı | how educators and students can conquer hate and harassment / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Stephen L. Wessler with contributing author William Preble. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, VA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Association for Supervision and Curriculum Development, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2003. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | vii, 135 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references and index. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Explores the emotional and physical damage of bullying in school and offers suggestions for helping students overcome that damage and begin the healing process. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Bullying in schools |
Coğrafi alt bölüm | United States |
Genel alt bölüm | Prevention. |
9 (RLIN) | 60403 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | School environment |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 60404 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | School violence |
Coğrafi alt bölüm | United States |
Genel alt bölüm | Prevention. |
9 (RLIN) | 60405 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Bullies |
Genel alt bölüm | Prevention. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 48473 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | School environment. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 60406 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | School violence |
Coğrafi alt bölüm | United States |
Genel alt bölüm | Prevention. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 60405 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Preble, William, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1953- |
9 (RLIN) | 60407 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.7 WES | T 223560 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 05.05.2009 |