The respectful school : (Record no. 38665)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01573cam a2200361 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 57186
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004622.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 030416s2003||||vaua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2003009003
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0871207834 (alk. paper)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU
Kimlik doğrulama kodu pcc
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB3013.3
Materyal numarası .W47 2003
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.7/82
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Wessler, Stephen.
9 (RLIN) 60402
245 14 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı The respectful school :
Başlığın geri kalanı how educators and students can conquer hate and harassment /
Sorumluluk bildirimi, vb. Stephen L. Wessler with contributing author William Preble.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2003.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam vii, 135 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Explores the emotional and physical damage of bullying in school and offers suggestions for helping students overcome that damage and begin the healing process.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Bullying in schools
Coğrafi alt bölüm United States
Genel alt bölüm Prevention.
9 (RLIN) 60403
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi School environment
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 60404
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi School violence
Coğrafi alt bölüm United States
Genel alt bölüm Prevention.
9 (RLIN) 60405
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Bullies
Genel alt bölüm Prevention.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 48473
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi School environment.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 60406
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi School violence
Coğrafi alt bölüm United States
Genel alt bölüm Prevention.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 60405
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Preble, William,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1953-
9 (RLIN) 60407
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 371.7 WES T 223560 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 05.05.2009
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.