Accountability for learning : (Record no. 38666)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 02349pam a2200373 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 57187
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004622.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 031014s2004||||vaua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2003022597
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0871208334 (alk. paper)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU
Kimlik doğrulama kodu pcc
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB2806.22
Materyal numarası .R44 2004
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 379.1/58
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Reeves, Douglas B.,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1953-
9 (RLIN) 59954
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Accountability for learning :
Başlığın geri kalanı how teachers and school leaders can take charge /
Sorumluluk bildirimi, vb. Douglas Reeves.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2004.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam viii, 160 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 150-152) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Introduction -- The "A-word" : why people hate accountability and what you can do about it -- Accountability essentials : identifying and measuring teaching practices -- The accountable teacher -- Teacher empowerment : bottom-up accountability -- A view from the district -- The policymaker's perspective -- Putting it all together : standards, assessment, and accountability -- Appendix A, A sample comprehensive accountability system -- Appendix B, Tools for developing and implementing an accountability system -- Appendix C, Contact information for state departments of education and other organizations.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Argues that rather than protest the call for accountability in schools, teachers and administrators should embrace it as an opportunity for empowerment, developing student-centered accountability systems of their own in order to improve teaching methods and influence policy makers; and explains how to do so.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational accountability
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 60408
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational leadership
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 60409
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi School improvement programs
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 23171
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational accountability.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 60410
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational leadership.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 53659
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi School improvement programs.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23172
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı Association for Supervision and Curriculum Development.
9 (RLIN) 60411
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 379.1 REE T 223561 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 05.05.2009
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.