Teaching with the brain in mind / (Kayıt no. 38676)
[ düz görünüm ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01492pam a2200361 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 57197 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004626.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 050201s2005||||vaua|||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2005002844 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1416600302 (alk. paper) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU | |
Kimlik doğrulama kodu | pcc |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1060 |
Materyal numarası | .J46 2005 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 370.15/23 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Jensen, Eric, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1950- |
9 (RLIN) | 60440 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Teaching with the brain in mind / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Eric Jensen. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 2nd ed., Rev. and updated [ed.]. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, VA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Association for Supervision and Curriculum Development, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2005. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xi, 186 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 25 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 163-179) and index. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Reference and Research Book News. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Presents a practical guide for educators that provides effective strategies to improve student comprehension and achievement, and discusses such topics as motivation, critical thinking, emotions, and environmental factors. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Brain. |
9 (RLIN) | 1045 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning, Psychology of. |
9 (RLIN) | 7193 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teaching |
Genel alt bölüm | Psychological aspects. |
9 (RLIN) | 23168 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Brain. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 1045 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Psychology of learning. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 1065 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teaching |
Genel alt bölüm | Psychological aspects. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 23168 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Kitap |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 370.15 JEN | T 223950 | 18.12.2024 | Kitap | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 05.05.2009 |