Teachers as classroom coaches : (Record no. 38680)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01401pam a2200325 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 57202 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004627.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 060616s2006||||vaua|||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2006019742 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1416604111 (pbk. : alk. paper) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781416604112 (pbk. : alk. paper) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | ICrlF |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1065 |
Materyal numarası | .S832 2006 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 370.15/4 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Stix, Andi. |
9 (RLIN) | 60449 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Teachers as classroom coaches : |
Başlığın geri kalanı | how to motivate students across the content areas / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Andi Stix & Frank Hrbek. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, VA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | ASCD, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2006. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | viii, 191 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 179-182) and index. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Offers teachers proven coaching strategies that can be used in the classroom to inspire and motivate students in all subjects, along with sample assessment forms, student-teacher dialogues, real-life coaching examples, and cross-curricular project ideas. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Effective teaching. |
9 (RLIN) | 23327 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Motivation in education. |
9 (RLIN) | 40364 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Motivation (Psychology) |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 23166 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 2846 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Hrbek, Frank, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1937- |
9 (RLIN) | 60450 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 370.15 STI | T 223955 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 05.05.2009 |