Educating oppositional and defiant children / (Record no. 38682)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01655pam a22003734a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 57204
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004627.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 021223s2003||||vau||||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2002156491
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0871207613 (alk. paper)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU
Kimlik doğrulama kodu pcc
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LC4802
Materyal numarası .H34 2003
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.93
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Hall, Philip S.,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1943-
9 (RLIN) 60452
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Educating oppositional and defiant children /
Sorumluluk bildirimi, vb. Philip S. Hall, Nancy D. Hall.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2003.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam vi, 205 p ;
Boyutlar 23 cm.
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not "ASCD product no.: 103053"--T.p. verso.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 189-199) and index.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Choice.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Reference and Research Book News.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Presents stories of defiance and aggression in children based on actual classroom cases, and explains how teachers can structure their own behavior to change that of disruptive students. Discusses the identification of risk factors, and show what to do and what not to do in problem situations.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Classroom management
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 45380
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Problem children
Genel alt bölüm Education
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 60453
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Classroom management.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23089
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Emotionally disturbed children
Genel alt bölüm Education.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 60454
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Hall, Nancy D.,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1951-
9 (RLIN) 60455
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 371.93 HAL T 223957 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 05.05.2009
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.