Educating oppositional and defiant children / (Record no. 38682)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01655pam a22003734a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 57204 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004627.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 021223s2003||||vau||||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2002156491 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0871207613 (alk. paper) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU | |
Kimlik doğrulama kodu | pcc |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU | |
Coğrafi alan kodu | n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LC4802 |
Materyal numarası | .H34 2003 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371.93 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Hall, Philip S., |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1943- |
9 (RLIN) | 60452 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Educating oppositional and defiant children / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Philip S. Hall, Nancy D. Hall. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, VA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Association for Supervision and Curriculum Development, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2003. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | vi, 205 p ; |
Boyutlar | 23 cm. |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | "ASCD product no.: 103053"--T.p. verso. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 189-199) and index. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Choice. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Reference and Research Book News. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Presents stories of defiance and aggression in children based on actual classroom cases, and explains how teachers can structure their own behavior to change that of disruptive students. Discusses the identification of risk factors, and show what to do and what not to do in problem situations. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Classroom management |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 45380 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Problem children |
Genel alt bölüm | Education |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 60453 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Classroom management. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 23089 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Emotionally disturbed children |
Genel alt bölüm | Education. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 60454 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Hall, Nancy D., |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1951- |
9 (RLIN) | 60455 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.93 HAL | T 223957 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 05.05.2009 |