Checking for understanding : (Record no. 38686)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01884pam a2200361 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 57208
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004628.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 070409s2007||||vaua|||f|b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2007015017
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 141660569X
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416605690 (pbk. : alk. paper)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB3013
Materyal numarası .F515 2007
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.27/1
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Fisher, Douglas,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1965-
9 (RLIN) 60421
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Checking for understanding :
Başlığın geri kalanı formative assessment techniques for your classroom /
Sorumluluk bildirimi, vb. Douglas Fisher, Nancy Frey.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. ASCD,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2007.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam x, 158 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 26 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 141-149) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Why check for understanding? -- Using oral language to check for understanding -- Using questions to check for understanding -- Using writing to check for understanding -- Using projects and performances to check for understanding -- Using tests to check for understanding -- Using common assessments and consensus scoring to check for understanding.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Offers advice to teachers on how to use creative formative assessments to determine whether students are understanding lessons they receive in the classroom.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Classroom management.
9 (RLIN) 23089
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Effective teaching.
9 (RLIN) 23327
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Classroom management.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23089
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 2846
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Frey, Nancy,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1959-
9 (RLIN) 60422
852 ## - KONUM
-- 26,95USD
852 ## - KONUM
-- 26,95USD
852 ## - KONUM
-- 26,95USD
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Maliyet, normal satın alma fiyatı
18.12.2024   P 371.27 FIS T 223962 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 06.05.2009 26.95
18.12.2024   P 371.27 FIS T 311048 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 30.04.2010 26.95
18.12.2024   P 371.27 FIS /I T 302794 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 05.05.2010 26.95
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.