Checking for understanding : (Record no. 38686)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01884pam a2200361 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 57208 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004628.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 070409s2007||||vaua|||f|b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2007015017 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 141660569X |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781416605690 (pbk. : alk. paper) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB3013 |
Materyal numarası | .F515 2007 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371.27/1 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Fisher, Douglas, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1965- |
9 (RLIN) | 60421 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Checking for understanding : |
Başlığın geri kalanı | formative assessment techniques for your classroom / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Douglas Fisher, Nancy Frey. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, VA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | ASCD, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2007. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | x, 158 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 26 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 141-149) and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU | |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu | Why check for understanding? -- Using oral language to check for understanding -- Using questions to check for understanding -- Using writing to check for understanding -- Using projects and performances to check for understanding -- Using tests to check for understanding -- Using common assessments and consensus scoring to check for understanding. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Offers advice to teachers on how to use creative formative assessments to determine whether students are understanding lessons they receive in the classroom. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Classroom management. |
9 (RLIN) | 23089 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Effective teaching. |
9 (RLIN) | 23327 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Classroom management. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 23089 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 2846 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Frey, Nancy, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1959- |
9 (RLIN) | 60422 |
852 ## - KONUM | |
-- | 26,95USD |
852 ## - KONUM | |
-- | 26,95USD |
852 ## - KONUM | |
-- | 26,95USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih | Maliyet, normal satın alma fiyatı |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.27 FIS | T 223962 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 06.05.2009 | 26.95 | |||||
18.12.2024 | P 371.27 FIS | T 311048 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 30.04.2010 | 26.95 | |||||
18.12.2024 | P 371.27 FIS /I | T 302794 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 05.05.2010 | 26.95 |