The key elements of classroom management : (Record no. 38688)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01642cam a2200337 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 57210 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004628.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 030603s2003||||vaua|||||b||||001|0|eng|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2003012528 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0871207877 (alk. paper) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU | |
Kimlik doğrulama kodu | pcc |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB3013 |
Materyal numarası | .M386 2003 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371.102/4 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | McLeod, Joyce, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1940- |
9 (RLIN) | 60463 |
245 14 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | The key elements of classroom management : |
Başlığın geri kalanı | managing time and space, student behavior, and instructional strategies / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Joyce McLeod, Jan Fisher, Ginny Hoover. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, VA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Association for Supervision and Curriculum Development, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2003. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | vii, 195 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 25 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 184-187) and index. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Contains instructional strategies for teachers on classroom management including techniques for both the elementary and secondary levels on organizing schedules and curriculum, problem solving and decision making skills, and managing administrative tasks. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Classroom management. |
9 (RLIN) | 23089 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Classroom management. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 23089 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Fisher, Jan, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1930- |
9 (RLIN) | 60464 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Hoover, Ginny, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1946- |
9 (RLIN) | 60465 |
852 ## - KONUM | |
-- | 25,95USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih | Maliyet, normal satın alma fiyatı |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.102 MCL | T 223964 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 06.05.2009 | ||||||
18.12.2024 | P 371.1024 MCL | T 311060 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 30.04.2010 | 25.95 | |||||
18.12.2024 | P 371.102 MCL /I | T 302800 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary (PS) | 05.05.2010 |