MARC details
000 -LEADER |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
02121pam a2200397 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI |
kontrol alanı |
57211 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI |
kontrol alanı |
VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI |
kontrol alanı |
20241219004628.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
000214s2000||||vaua|||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI |
LC kontrol numarası |
00008421 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
0871203766 (pbk.) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün kataloglama birimi |
DLC |
Transkripsiyon birimi |
DLC |
Düzeltme birimi |
ICrlF |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI |
Sınıflama numarası |
LB1025.3 |
Materyal numarası |
.A76 2000 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
370.15/23 |
Sürüm bilgisi |
21 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Armstrong, Thomas. |
9 (RLIN) |
60466 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Eser Adı |
Multiple intelligences in the classroom / |
Sorumluluk bildirimi, vb. |
Thomas Armstrong. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ |
Sürüm bildirimi |
2nd ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Basım, dağıtım yeri, vb. |
Alexandria, VA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. |
Association for Supervision and Curriculum Development, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. |
c2000. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA |
Kapsam |
ix, 154 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar |
ill ; |
Boyutlar |
25 cm. |
500 ## - GENEL BİLGİ |
Genel not |
"ASCD stock no. 100041"--T.p. verso. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ |
Bibliyografya, vb. notu |
Includes bibliographical references (p. 141-144) and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu |
The foundations of the theory of multiple intelligences -- MI and personal development -- Describing intelligences in students -- Teaching students about MI theory -- MI and curriculum development -- MI and teaching strategies -- MI and the classroom environment -- MI and classroom management -- The MI school -- MI and assessment -- MI and special education -- MI and cognitive skills -- Other applications of MI theory -- MI and existential intelligence. |
520 ## - ÖZET, VB. |
Özet, vb. |
Explains the theory of multiple intelligences developed by Howard Gardner in which he maps a broad range of human abilities by grouping them into seven categories; and discusses how the theory can be applied to issues of classroom teaching, especially with students who have been classified as learning disabled. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Adult |
Kaynak |
Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Cognitive styles. |
9 (RLIN) |
38520 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Learning. |
9 (RLIN) |
124 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Multiple intelligences. |
9 (RLIN) |
38616 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Teaching. |
9 (RLIN) |
2846 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Cognitive styles. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
38520 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Intellect. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
19195 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Learning. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
124 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
2846 |
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI |
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı |
Association for Supervision and Curriculum Development. |
9 (RLIN) |
60411 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması |
Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü |
Book |