Classroom instruction that works : (Record no. 38690)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 02202pam a22003974a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 57212
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004629.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 001017s2001||||vaua|||||bs|||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 00012007
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0871205041
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9780871205049
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU
Kimlik doğrulama kodu pcc
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1025.3
Materyal numarası .M339 2001
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.102
Sürüm bilgisi 21
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Marzano, Robert J.
9 (RLIN) 7243
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Classroom instruction that works :
Başlığın geri kalanı research-based strategies for increasing student achievement /
Sorumluluk bildirimi, vb. Robert J. Marzano, Debra J. Pickering, Jane E. Pollock.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2001.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam vi, 178 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 26 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 161-173) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Applying the research on instruction -- Research-based strategies -- Identifying similarities and differences -- Summarizing and note taking -- Reinforcing effort and providing recognition -- Homework and practice -- Nonlinguistic representations -- Cooperative learning -- Setting objectives and providing feedback -- Generating and testing hypotheses -- Cues, questions, and advance organizers -- Specific applications -- Teaching specific types of knowledge -- Using the nine categories in instructional planning.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Science and Children (N.S.T.A.).
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı The Science Teacher (N.S.T.A.).
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Describes nine different teaching strategies which have been proven to have positive effects on student learning and explains how those strategies can be incorporated into the classroom.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Academic achievement
Coğrafi alt bölüm United States
Form alt bölümü Statistics.
9 (RLIN) 60467
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Effective teaching
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 52614
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Academic achievement
Coğrafi alt bölüm United States
Form alt bölümü Statistics.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 60467
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 52615
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Pickering, Debra.
9 (RLIN) 60442
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Pollock, Jane E.,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1956-
9 (RLIN) 60468
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 371.102 MAR T 223966 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 06.05.2009
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.