A teacher's guide to multisensory learning : (Record no. 38691)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01620pam a2200361 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 57213
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004629.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 080528s2008||||vaua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2008021542
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1416607137
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416607137 (pbk. : alk. paper)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1576
Materyal numarası .B245 2008
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.3
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Baines, Lawrence.
9 (RLIN) 60469
245 12 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı A teacher's guide to multisensory learning :
Başlığın geri kalanı improving literacy by engaging the senses /
Sorumluluk bildirimi, vb. Lawrence Baines.
246 30 - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ
Uygun başlık/Kısa başlık Multisensory learning
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. ASCD,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2008.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xvi, 208 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill. (some col ;
Boyutlar 25 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 189-199) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Literacy and academic standards -- Multisensory learning, engagement, and achievement -- Sight -- Sound -- Smell and taste -- Movement and touch -- Sense of play.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. A collection of hands-on, visual, auditory, and olfactory activities to help students comprehend material more effectively; and provides lesson plans to help develop writing and critical thinking skills.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Language arts.
9 (RLIN) 14527
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Perceptual learning.
9 (RLIN) 60470
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching
Genel alt bölüm Aids and devices.
9 (RLIN) 1240
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Language arts.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 14527
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Senses and sensation.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 16639
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching
Genel alt bölüm Aids and devices.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 1240
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 371.3 BAI T 223968 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 06.05.2009
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.