How to give effective feedback to your students / (Record no. 38692)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01613pam a2200361 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 57214
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004629.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 080521s2008||||vaua|||f|b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2008022212
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1416607366
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416607366 (pbk. : alk. paper)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1033
Materyal numarası .B658 2008
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.102/2
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Brookhart, Susan M.
9 (RLIN) 60471
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı How to give effective feedback to your students /
Sorumluluk bildirimi, vb. Susan M. Brookhart.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. ASCD,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2008.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam v, 121 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 26 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 114-115) and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Offers helpful strategies for giving effective and positive feedback to students, describing what kinds of feedback works best, and adjusting feedback to accommodate different levels of learning.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Communication in education.
9 (RLIN) 60472
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Feedback (Psychology)
9 (RLIN) 60473
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teacher-student relationships.
9 (RLIN) 52717
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Communication in education.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 60472
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Feedback (Psychology)
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 60473
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teacher-student relationship.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 45383
852 ## - KONUM
-- 19,95USD
852 ## - KONUM
-- 19,95USD
852 ## - KONUM
-- 19,95USD
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Maliyet, normal satın alma fiyatı
18.12.2024   P 371.102 BRO T 223969 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 06.05.2009 19.95
18.12.2024   P 371.102 BRO T 311061 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 30.04.2010 19.95
18.12.2024   P 371.102 BRO /I T 302770 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 04.05.2010 19.95
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.