The strategic teacher : (Record no. 38693)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01580pam a2200373 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 57215
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004630.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 070621s2007||||vaua|||f|b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2007025820
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1416606092 (pbk. : alk. paper)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416606093 (pbk. : alk. paper)
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (OCoLC)145431780
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (OCoLC)ocn145431780
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi YDX
-- YDXCP
-- BAKER
-- BTCTA
-- DLC
-- ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1025.3
Materyal numarası .S548 2007
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.102
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Silver, Harvey F.
9 (RLIN) 60474
245 14 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı The strategic teacher :
Başlığın geri kalanı selecting the right research-based strategy for every lesson /
Sorumluluk bildirimi, vb. Harvey F. Silver, Richard W. Strong, Matthew J. Perini.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. ASCD/Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2007.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xii, 272 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 28 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 255-262) and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Presents twenty researched-based teaching strategies designed to reach diverse learners, organized in four distinct styles of instruction.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Effective teaching.
9 (RLIN) 23327
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning, Psychology of.
9 (RLIN) 7193
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Lesson planning.
9 (RLIN) 43702
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Psychology of learning.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 1065
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 2846
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Perini, Matthew J.,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1973-
9 (RLIN) 60475
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Strong, Richard W.,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1946-
9 (RLIN) 60476
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 371.102 SIL T 223970 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 06.05.2009
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.