Why don't tigers eat bananas? / (Record no. 38784)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01574nam a2200409 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 57312 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004649.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 031202s2004||||ohuab||j||||||001|0|eng|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2003068858 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 157768947X |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU | |
Kimlik doğrulama kodu | pcc |
-- | lcac |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | QL737.C23 |
Materyal numarası | S563 2004 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 599.756 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Smith, Katherine, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1967- |
9 (RLIN) | 60638 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Why don't tigers eat bananas? / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Katherine Smith. |
246 3# - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ | |
Uygun başlık/Kısa başlık | Why do tigers not eat bananas |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Columbus, Ohio : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Waterbird Books, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2004. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 32 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | col. ill., col. maps ; |
Boyutlar | 21 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | Animal puzzlers |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | "First published in Great Britain in 2004 by ticktock Media, Ltd."--T.p. verso. |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | Includes index. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Horn Book. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | School Library Journal. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Presents information about tigers in a question and answer format, explaining how and what they eat, and discussing their physical characteristics, behaviors, and life cycle. |
521 0# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | 3.5 |
Kaynak | Follett Library Resources. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | K-3 |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Tigers |
Form alt bölümü | Miscellanea |
-- | Juvenile literature. |
9 (RLIN) | 60639 |
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Questions and answers. |
9 (RLIN) | 2206 |
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Tigers |
Form alt bölümü | Miscellanea. |
9 (RLIN) | 60640 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Questions and answers. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 2206 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Tigers |
Form alt bölümü | Miscellanea. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 60640 |
800 1# - SERİLER EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Smith, Katherine, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1967- |
Eserin adı | Animal puzzlers. |
9 (RLIN) | 60641 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | E 599.756 SMI /I | T 300164 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary (PS) | 25.05.2009 |