A Study of the effects on teaching methods and teaching styles of converging national and international curricula at the Koç School : (Record no. 38843)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 00956nam a2200229 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 57382
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004659.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 031027s2008||||xx||||||||||||000|0|tur|d
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (KOC)57DAEFA84393428085BF0810B23B23A2
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOC
Transkripsiyon birimi KOC
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Onur, Jale.
9 (RLIN) 60729
245 12 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı A Study of the effects on teaching methods and teaching styles of converging national and international curricula at the Koç School :
Başlığın geri kalanı A Thesis submitted for the degree of Doctor of Education /
Sorumluluk bildirimi, vb. by Jale Onur.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. İstanbul :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. [s.n.],
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2008.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 186 p. : ;
Boyutlar 30 cm.
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not Includes bibliographical references (p.179-186).
610 27 - KONU EK GİRİŞİ--KURUM ADI
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı University of Bath Department of Education
Genel alt bölüm Thesis
Kronolojik alt bölüm 2008.
9 (RLIN) 60730
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Genel alt bölüm Thesis.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 60731
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Thesis
Genel alt bölüm Education.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 60732
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 370 ONU T 218619 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 02.06.2009
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.