How to differentiate instruction in mixed-ability classrooms / (Record no. 39039)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 02437cam a2200385 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 57589
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004734.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 010116s2001||||vaua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2001000344
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0871205122 (alk. paper)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB3061.3
Materyal numarası .T65 2001
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.2/52
Sürüm bilgisi 21
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Tomlinson, Carol A.
9 (RLIN) 60987
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı How to differentiate instruction in mixed-ability classrooms /
Sorumluluk bildirimi, vb. Carol Ann Tomlinson.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 2nd ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2001.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam viii, 117 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 26 cm.
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not "ASCD product no. 101043"--T.p. verso.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 107-110) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu What differentiated instruction is--and isn't -- The rationale for differentiated instruction in mixed-ability classrooms -- The role of the teacher in a differentiated classroom -- The learning environment in a differentiated classroom -- A look inside some differentiated classrooms -- Strategies for managing a differentiated classroom -- Preparing students and parents for a differentiated classroom -- The how to's of planning lessons differentiated by readiness -- The how to's of planning lessons differentiated by interest -- The how to's of planning lessons differentiated by learning profile -- Differentiating content -- Differentiating process -- Differentiating products -- Grading in a differentiated classroom.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Offers a definition of differentiated instruction, and provides principles and strategies designed to help teachers create learning environments that address the different learning styles, interests, and readiness levels found in a typical mixed-ability classroom.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Classroom management
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 45380
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning ability.
9 (RLIN) 60988
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mixed ability grouping in education
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 60989
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Ability grouping in education.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 60990
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Classroom management.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23089
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Psychology of learning.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 1065
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı Association for Supervision and Curriculum Development.
9 (RLIN) 60411
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 371.252 TOM T 218673 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 06.07.2009
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.