How to differentiate instruction in mixed-ability classrooms / (Record no. 39039)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 02437cam a2200385 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 57589 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004734.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 010116s2001||||vaua|||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2001000344 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0871205122 (alk. paper) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU | |
Coğrafi alan kodu | n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB3061.3 |
Materyal numarası | .T65 2001 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371.2/52 |
Sürüm bilgisi | 21 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Tomlinson, Carol A. |
9 (RLIN) | 60987 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | How to differentiate instruction in mixed-ability classrooms / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Carol Ann Tomlinson. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 2nd ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, VA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Association for Supervision and Curriculum Development, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2001. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | viii, 117 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 26 cm. |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | "ASCD product no. 101043"--T.p. verso. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 107-110) and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU | |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu | What differentiated instruction is--and isn't -- The rationale for differentiated instruction in mixed-ability classrooms -- The role of the teacher in a differentiated classroom -- The learning environment in a differentiated classroom -- A look inside some differentiated classrooms -- Strategies for managing a differentiated classroom -- Preparing students and parents for a differentiated classroom -- The how to's of planning lessons differentiated by readiness -- The how to's of planning lessons differentiated by interest -- The how to's of planning lessons differentiated by learning profile -- Differentiating content -- Differentiating process -- Differentiating products -- Grading in a differentiated classroom. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Offers a definition of differentiated instruction, and provides principles and strategies designed to help teachers create learning environments that address the different learning styles, interests, and readiness levels found in a typical mixed-ability classroom. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Classroom management |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 45380 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning ability. |
9 (RLIN) | 60988 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mixed ability grouping in education |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 60989 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Ability grouping in education. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 60990 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Classroom management. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 23089 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Psychology of learning. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 1065 |
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI | |
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı | Association for Supervision and Curriculum Development. |
9 (RLIN) | 60411 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.252 TOM | T 218673 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 06.07.2009 |