The daily 5 : (Record no. 39239)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01440pam a2200349 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 57806 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004812.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 051115s2006||||meua|||||b||||000|0|eng|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2005057497 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1571104291 (pbk.) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781571104298 (pbk.) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU | |
Kimlik doğrulama kodu | pcc |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1576 |
Materyal numarası | .B535 2006 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 372.6 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Boushey, Gail, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1956- |
9 (RLIN) | 61319 |
245 14 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | The daily 5 : |
Başlığın geri kalanı | fostering literacy independence in the elementary grades / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Gail Boushey and Joan Moser, "the sisters". |
246 3# - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ | |
Uygun başlık/Kısa başlık | Daily five |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Portland, Me. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Stenhouse, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2006. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | ix, 126 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 24 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 107-110). |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Describes the Daily Five literacy program which consists of independent tasks for students and allows elementary teachers more time to meet with small groups or individuals; and provides advice on implementing it in the classroom. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Individualized instruction |
Form alt bölümü | Case studies. |
9 (RLIN) | 61320 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Language arts (Elementary) |
9 (RLIN) | 40973 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Individualized instruction |
Form alt bölümü | Case studies. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 61320 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Language arts. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 14527 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Moser, Joan, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1962- |
9 (RLIN) | 61321 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 372.6 BOU /I | T 301816 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary (PS) | 04.09.2009 |