How do dinosaurs count to ten / (Record no. 39280)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 00621nam a2200205 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 57853 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004819.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 050714s2009||||xx||||||||||||000|0|eng|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9780007251162 |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (KOC)DEBEC726A4E3473DBD38A7163089AD13 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOLkk |
Transkripsiyon birimi | KOC |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Yolen, Jane. |
9 (RLIN) | 2287 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | How do dinosaurs count to ten / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Jane Yolen. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | London : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Harper Collins, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2009. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | [16] p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill., col ; |
Boyutlar | 15 cm. |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Counting. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 6423 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | E 513 YOL /I | T 301867 | 18.12.2024 | Book | Lost | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary (PS) | 07.09.2009 |