The skillful teacher : (Record no. 39293)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01843pam a2200361 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 57870
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004822.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 070221s2008||||maua|||f|b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2007007563
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1886822107 (pbk.)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781886822108 (pbk.)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1025.3
Materyal numarası .S27 2008
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.102
Sürüm bilgisi 23
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Saphier, Jon.
9 (RLIN) 61409
245 14 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı The skillful teacher :
Başlığın geri kalanı building your teaching skills /
Sorumluluk bildirimi, vb. Jon Saphier, Mary Ann Haley-Speca, Robert Gower.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 6th ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Acton, MA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Research for Better Teaching,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2008.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xi, 544 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 28 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references and indexes.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Introduction -- Teacher beliefs -- Introduction to management -- Attention -- Momentum -- Space -- Time -- Routines -- Discipline -- Introduction to instruction -- Clarity -- Principles of learning -- Models of teaching -- Introduction to motivation -- Expectations -- Personal relationship building -- Classroom climate -- Introduction to curriculum -- Curriculum design -- Objectives -- Planning -- Assessment -- Learning experiences -- Overarching objectives.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Provides practical, research-based strategies for improving teaching skills in order to raise student achievement, covering management, instruction, motivation, and curriculum.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning.
9 (RLIN) 124
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching.
9 (RLIN) 2846
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning and scholarship.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23165
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 2846
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Gower, Robert R.
9 (RLIN) 61410
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Haley-Speca, Mary Ann.
9 (RLIN) 61411
852 ## - KONUM
-- 30,00USD
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Kopya numarası Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Maliyet, normal satın alma fiyatı
18.12.2024   P 371.102 SAP T 224033 1 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 08.09.2009 30.00
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.