Stone soup : (Record no. 39506)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01689nam a2200433 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 58104 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004856.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 990729s1975||||nyua|||j||||||000|0|eng|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0684922967 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9780684922966 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KyLxBWI |
Düzeltme birimi | KyLxBWI |
-- | ICrlF |
-- | IMchF-DB |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU | |
Coğrafi alan kodu | e-fr--- |
050 04 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | PZ7.B8162 |
Materyal numarası | St |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 398.21/0944 |
Sürüm bilgisi | 21 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Brown, Marcia. |
9 (RLIN) | 21634 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Stone soup : |
Başlığın geri kalanı | an old tale / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | told and pictured by Marcia Brown. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | New York : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Atheneum Books for Young Readers, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c1975. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | [48] p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | col. ill ; |
Boyutlar | 27 cm. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Caldecott Medal/Honor. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Elem. School Library Collection. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Wilson's Children. |
510 3# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Book Links (A.L.A.), November 1997. |
510 3# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Child Study Children's Book Committee, December 2000. |
510 3# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Elem. School Library Collection, June 2000. |
510 3# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Horn Book, April 2008. |
510 3# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | New York Times, January 1998. |
510 3# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | School Library Journal, June 2000. |
510 3# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Wilson's Children, October 2006. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | When three hungry soldiers come to a town where all the food has been hidden, they set out to make soup of water and stones, and all the town enjoys a feast. |
521 0# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | 3.2 |
Kaynak | Follett Library Resources. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | K-3 |
Kaynak | Follett Library Resources. |
586 ## - ÖDÜLLER NOTU | |
Ödüller notu | Caldecott Medal/Honor. |
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Folklore |
Coğrafi alt bölüm | France. |
9 (RLIN) | 21635 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Folklore |
Coğrafi alt bölüm | France. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 21635 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | E 398.21 BRO /I | T 301251 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary (PS) | 05.10.2009 | |||||
18.12.2024 | E 398.21 BRO /I | T 337150 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary (PS) | 04.07.2013 |