Leading change in your school : (Record no. 39558)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01660pam a2200385 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 58156 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004901.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 081212s2009||||vau||||f|b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2008053691 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1416608087 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781416608080 (pbk. : alk. paper) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | ICrlF |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU | |
Coğrafi alan kodu | n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB2805 |
Materyal numarası | .R416 2009 |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371.2/00973 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Reeves, Douglas B., |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1953- |
9 (RLIN) | 59954 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Leading change in your school : |
Başlığın geri kalanı | how to conquer myths, build commitment, and get results / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Douglas B. Reeves. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, VA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | ASCD, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2009. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xi, 179 p ; |
Boyutlar | 23 cm. |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | "ASCD product #109019"--T.p. verso. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 164-170) and index. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | An exploration of change initiatives in schools that provides real life examples and advice on creating conditions for change and planning, implementing, and sustaining it. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Educational change |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 19589 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Educational leadership |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 60409 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | School improvement programs |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 23171 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | School management and organization |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 61739 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Educational change. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 61740 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Educational leadership. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 53659 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | School improvement programs. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 23172 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Schools |
Genel alt bölüm | Administration |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 60418 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.200973 REE | T 309794 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 16.10.2009 |