Totally positive teaching : (Record no. 39560)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01882pam a22003614a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 58158 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004902.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 031112s2004||||vaua|||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2003024823 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0871208806 (pbk. : alk. paper) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0871209616 (netLibrary e-book) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0871209624 (ebrary e-book) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU | |
Kimlik doğrulama kodu | pcc |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1065 |
Materyal numarası | .C52 2004 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371.102 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Ciaccio, Joseph, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1941- |
9 (RLIN) | 61744 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Totally positive teaching : |
Başlığın geri kalanı | a five-stage approach to energizing students and teachers / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Joseph Ciaccio. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, VA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Association for Supervision and Curriculum Development, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2004. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | viii, 185 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 177-179) and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU | |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu | Introducing the totally positive approach -- Meeting mutual needs -- Changing counterproductive feelings -- Ending behavior problems -- Offering total acceptance -- Helping underachievers : whole-class strategies -- Helping underachievers : strategies for individual students -- Using active-learning strategies -- The totally positive approach in action -- Appendix : sample active-learning lessons. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Presents a five-stage approach that can help teachers avoid burn out and love their jobs, while encouraging student participation in classroom activities and assignments. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Motivation in education. |
9 (RLIN) | 40364 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teaching. |
9 (RLIN) | 2846 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Academic achievement. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 59866 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 2846 |
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI | |
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı | Association for Supervision and Curriculum Development. |
9 (RLIN) | 60411 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.102 CIA | T 309796 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 16.10.2009 |