Totally positive teaching : (Record no. 39560)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01882pam a22003614a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 58158
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004902.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 031112s2004||||vaua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2003024823
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0871208806 (pbk. : alk. paper)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0871209616 (netLibrary e-book)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0871209624 (ebrary e-book)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU
Kimlik doğrulama kodu pcc
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1065
Materyal numarası .C52 2004
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.102
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Ciaccio, Joseph,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1941-
9 (RLIN) 61744
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Totally positive teaching :
Başlığın geri kalanı a five-stage approach to energizing students and teachers /
Sorumluluk bildirimi, vb. Joseph Ciaccio.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2004.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam viii, 185 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 177-179) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Introducing the totally positive approach -- Meeting mutual needs -- Changing counterproductive feelings -- Ending behavior problems -- Offering total acceptance -- Helping underachievers : whole-class strategies -- Helping underachievers : strategies for individual students -- Using active-learning strategies -- The totally positive approach in action -- Appendix : sample active-learning lessons.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Presents a five-stage approach that can help teachers avoid burn out and love their jobs, while encouraging student participation in classroom activities and assignments.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Motivation in education.
9 (RLIN) 40364
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching.
9 (RLIN) 2846
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Academic achievement.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 59866
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 2846
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı Association for Supervision and Curriculum Development.
9 (RLIN) 60411
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 371.102 CIA T 309796 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 16.10.2009
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.