Teaching vocabulary to improve reading comprehension / (Record no. 39563)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01433cam a2200337 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 58161 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004903.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 880829s1988||||ilua|||||b||||000|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 88024618 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0814152384 (National Council of Teachers of English) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0872071510 (International Reading Association) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU | |
Coğrafi alan kodu | n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1574.5 |
Materyal numarası | .N34 1988 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 372.4/144 |
Sürüm bilgisi | 19 |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 372.44 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Nagy, William E. |
9 (RLIN) | 61748 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Teaching vocabulary to improve reading comprehension / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | William E. Nagy. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Urbana, Ill. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | ERIC Clearinghouse on Reading and Communication Skills, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 1988. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | vii, 42 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 40-42). |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Explains how teachers can use vocabulary instruction to improve the reading comprehension of their students. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Reading comprehension |
Genel alt bölüm | Study and teaching (Elementary) |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 61749 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Vocabulary |
Genel alt bölüm | Study and teaching (Elementary) |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 61750 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Reading comprehension |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 61751 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Vocabulary |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 13757 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 372.4144 NAG | T 309799 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 16.10.2009 |