Sustaining change in schools : (Record no. 39567)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01509pam a2200361 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 58165
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004903.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 050201s2005||||vaua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2005002845
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1416601473 (alk. paper)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU
Kimlik doğrulama kodu pcc
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB2806
Materyal numarası .J584 2005
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.2/00973
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Johnson, Daniel P.
9 (RLIN) 61756
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Sustaining change in schools :
Başlığın geri kalanı how to overcome differences and focus on quality /
Sorumluluk bildirimi, vb. Daniel P. Johnson.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2005.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam vi, 183 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 173-176) and index.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Reference and Research Book News.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Explains how partnerships can be created between schools and communities that are beneficial to both students, teachers, and community leaders.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational leadership
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 60409
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi School management and organization
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 61739
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Typology (Psychology)
9 (RLIN) 61757
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Leadership.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 36123
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Schools
Genel alt bölüm Administration
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 60418
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Typology (Psychology)
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 61757
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 371.200973 JOH T 309803 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 16.10.2009
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.