Curriculum 21 : (Kayıt no. 40536)
[ düz görünüm ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 02780pam a2200373 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 59263 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219005122.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 090901s2010||||vauab||f|b||||001|0|eng|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2009035423 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1416609407 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781416609407 (pbk. : alk. paper) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | ICrlF |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB2806.15 |
Materyal numarası | .C6915 2009 |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 375/.001/0973 |
Sürüm bilgisi | 22 |
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Curriculum 21 : |
Başlığın geri kalanı | essential education for a changing world / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | edited by Heidi Hayes Jacobs. |
246 3# - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ | |
Uygun başlık/Kısa başlık | Curriculum twenty one |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, VA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | ASCD, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2010. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | x, 251 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill., maps ; |
Boyutlar | 23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 227-236) and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU | |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu | A new essential curriculum for a new time / Heidi Hayes Jacobs -- Upgrading the curriculum : 21st century assessment types and skills / Heidi Hayes Jacobs -- Upgrading content : provocation, invigoration, and replacement / Heidi Hayes Jacobs -- New school versions : reinventing and reuniting school program structures / Heidi Hayes Jacobs -- Five socio-technology trends that change everything in learning and teaching / Stephen Wilmarth -- A classroom as wide as the world / Vivien Stewart -- Making learning irresistible : extending the journey of Mabry Middle School / Tim Tyson -- Media literacy : 21st century literacy skills / Frank W. Baker -- Digital portfolios and curriculum maps : linking teacher and student work / David Niguidula -- Educating for a sustainable future / Jaimie P. Cloud -- Power down or power up? / Alan November -- Creating learning connections with today's tech-savvy student / Bill Sheskey -- It takes some getting used to: rethinking curriculum for the 21st century / Arthur L. Costa and Bena Kallick. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Contains articles that discuss ideas to improve and update the K-12 curriculum to prepare students for life in the twenty-first century, covering content and assessments, program structures, technology and media literacy, globalization, sustainability, and the thinking habits of students, teachers, and administrators. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Curriculum planning. |
9 (RLIN) | 21837 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Educational technology. |
9 (RLIN) | 28988 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Curriculum planning. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 21837 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Educational technology. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 28988 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Jacobs, Heidi Hayes. |
9 (RLIN) | 58796 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Kitap |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 375.001 CUR | T 310727 | 18.12.2024 | Kitap | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 02.03.2010 | |||||
18.12.2024 | P 375.001 CUR | T 310728 | 18.12.2024 | Kitap | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 02.03.2010 | |||||
18.12.2024 | P 375.001 CUR /I | T 302686 | 18.12.2024 | Kitap | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 01.03.2010 | |||||
18.12.2024 | P 375.001 CUR /I | T 302687 | 18.12.2024 | Kitap | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary (PS) | 01.03.2010 |