MARC details
000 -LEADER |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
02515pam a2200445 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI |
kontrol alanı |
59537 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI |
kontrol alanı |
VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI |
kontrol alanı |
20241219005211.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
090513s2010||||caua|||f|b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI |
LC kontrol numarası |
2009019910 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
1412953308 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
1412953316 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
9781412953306 (trade) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
9781412953313 (pbk.) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün kataloglama birimi |
DLC |
Transkripsiyon birimi |
DLC |
Düzeltme birimi |
DLC |
-- |
ICrlF |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU |
Coğrafi alan kodu |
n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI |
Sınıflama numarası |
LC4802 |
Materyal numarası |
.T54 2010 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
371.9 |
Sürüm bilgisi |
22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Hunley, Sawyer A. |
9 (RLIN) |
63294 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Eser Adı |
Tier 3 of the RTI model : |
Başlığın geri kalanı |
problem solving through a case study approach / |
Sorumluluk bildirimi, vb. |
Sawyer Hunley, Kathy McNamara. |
246 3# - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ |
Uygun başlık/Kısa başlık |
Tier three of the RTI model |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Basım, dağıtım yeri, vb. |
Thousand Oaks, CA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. |
Corwin, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. |
c2010. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA |
Kapsam |
xvi, 229 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar |
ill ; |
Boyutlar |
26 cm. |
500 ## - GENEL BİLGİ |
Genel not |
"A joint publication, National Association of School Psychologists.". |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ |
Bibliyografya, vb. notu |
Includes bibliographical references (p. 215-224) and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu |
Introduction to RTI and the case study model -- Assessment principles and practices -- Facilitating response to intervention in schools -- Problem identification -- Problem analysis -- Single case design -- Intervention -- Evaluating case study outcomes -- Using the case study to determine special education eligibility -- Program evaluation -- Appendix A: recording forms (Morgan) -- Appendix B: recording forms (Reggie). |
520 ## - ÖZET, VB. |
Özet, vb. |
Provides an overview of the third tier of response to intervention (RTI), and offers guidelines on building a case study in order to identify problems, monitor progress, select an intervention, and provide tools and assessments for students who struggle in the classroom. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional |
Kaynak |
Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Behavior disorders in children |
Genel alt bölüm |
Treatment |
Coğrafi alt bölüm |
United States |
Form alt bölümü |
Case studies. |
9 (RLIN) |
63295 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Problem children |
Genel alt bölüm |
Education |
Coğrafi alt bölüm |
United States |
Form alt bölümü |
Case studies. |
9 (RLIN) |
63296 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Remedial teaching |
Coğrafi alt bölüm |
United States |
Form alt bölümü |
Case studies. |
9 (RLIN) |
63297 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
School failure |
Coğrafi alt bölüm |
United States |
Genel alt bölüm |
Prevention |
Form alt bölümü |
Case studies. |
9 (RLIN) |
63298 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Emotionally disturbed children |
Coğrafi alt bölüm |
United States |
Genel alt bölüm |
Education |
Form alt bölümü |
Case studies. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
63299 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Emotionally disturbed children |
Coğrafi alt bölüm |
United States |
Genel alt bölüm |
Treatment |
Form alt bölümü |
Case studies. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
63300 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Remedial teaching |
Form alt bölümü |
Case studies. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
63301 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
McNamara, Kathy. |
9 (RLIN) |
63302 |
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI |
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı |
National Association of School Psychologists. |
9 (RLIN) |
63303 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması |
Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü |
Book |