Tier 3 of the RTI model : (Record no. 40799)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 02515pam a2200445 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 59537
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219005211.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 090513s2010||||caua|||f|b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2009019910
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1412953308
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1412953316
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781412953306 (trade)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781412953313 (pbk.)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LC4802
Materyal numarası .T54 2010
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.9
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Hunley, Sawyer A.
9 (RLIN) 63294
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Tier 3 of the RTI model :
Başlığın geri kalanı problem solving through a case study approach /
Sorumluluk bildirimi, vb. Sawyer Hunley, Kathy McNamara.
246 3# - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ
Uygun başlık/Kısa başlık Tier three of the RTI model
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Thousand Oaks, CA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Corwin,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2010.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xvi, 229 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 26 cm.
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not "A joint publication, National Association of School Psychologists.".
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 215-224) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Introduction to RTI and the case study model -- Assessment principles and practices -- Facilitating response to intervention in schools -- Problem identification -- Problem analysis -- Single case design -- Intervention -- Evaluating case study outcomes -- Using the case study to determine special education eligibility -- Program evaluation -- Appendix A: recording forms (Morgan) -- Appendix B: recording forms (Reggie).
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Provides an overview of the third tier of response to intervention (RTI), and offers guidelines on building a case study in order to identify problems, monitor progress, select an intervention, and provide tools and assessments for students who struggle in the classroom.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Behavior disorders in children
Genel alt bölüm Treatment
Coğrafi alt bölüm United States
Form alt bölümü Case studies.
9 (RLIN) 63295
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Problem children
Genel alt bölüm Education
Coğrafi alt bölüm United States
Form alt bölümü Case studies.
9 (RLIN) 63296
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Remedial teaching
Coğrafi alt bölüm United States
Form alt bölümü Case studies.
9 (RLIN) 63297
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi School failure
Coğrafi alt bölüm United States
Genel alt bölüm Prevention
Form alt bölümü Case studies.
9 (RLIN) 63298
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Emotionally disturbed children
Coğrafi alt bölüm United States
Genel alt bölüm Education
Form alt bölümü Case studies.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 63299
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Emotionally disturbed children
Coğrafi alt bölüm United States
Genel alt bölüm Treatment
Form alt bölümü Case studies.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 63300
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Remedial teaching
Form alt bölümü Case studies.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 63301
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı McNamara, Kathy.
9 (RLIN) 63302
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı National Association of School Psychologists.
9 (RLIN) 63303
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 371.9 HUN /I T 302753 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 13.04.2010
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.