Thinking and acting like an eclectic school counselor / (Record no. 40801)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01654pam a2200361 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 59539
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219005212.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 090513s2009||||caua|||f|b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2009019901
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1412966469
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1412966477
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781412966467 (cloth)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781412966474 (pbk.)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1027.5
Materyal numarası .P3198 2009
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.4
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Parsons, Richard D.
9 (RLIN) 63304
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Thinking and acting like an eclectic school counselor /
Sorumluluk bildirimi, vb. Richard D. Parsons.
246 30 - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ
Uygun başlık/Kısa başlık Eclectic school counselor
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Thousand Oaks, CA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Corwin Press,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2009.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xiii, 137 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 26 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 133-134) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu The school counselor as reflective practitioner -- The fundamental principles of the transtheoretical model -- The stages of change -- The processes of change -- Matching stage and process -- School counselors reflecting "in" and "on" practice -- Practice in procedural thinking.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. A guide for school counselors that encourages using a mix of counseling methods for the most effective approach, shows strategies for a coherent framework, and gives examples of various models.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational counseling.
9 (RLIN) 54429
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Student counselors.
9 (RLIN) 63308
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational counseling.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 54429
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Student counselors.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 63308
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 371.4 PAR /I T 302746 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 13.04.2010
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.