Taking charge of professional development : (Kayıt no. 40834)

MARC ayrıntıları
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01706pam a2200337 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 59581
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219005219.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 090803s2009||||vaua|||f|b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2009031869
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1416608850 (pbk.)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416608851 (pbk.)
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (OCoLC)ocn432315105
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi NIE
-- CDX
-- YDXCP
-- DLC
-- ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1731
Materyal numarası .S44 2009
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 370.71/55
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Semadeni, Joseph H.
9 (RLIN) 63367
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Taking charge of professional development :
Başlığın geri kalanı a practical model for your school /
Sorumluluk bildirimi, vb. Joseph H. Semadeni.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. ASCD,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2009.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xv, 173 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 164-167) and index.
505 00 - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Eser Adı Inspiration to change --
-- Professional development --
-- Instructional leadership --
-- Use of resources --
-- Curriculum and assessment --
-- Systemic intervention --
-- Differentiated instruction --
-- Change through fusion.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. A guide to professional development for teachers that discusses increasing morale, embracing new initiatives, instructional leadership, using resources, curriculum, assessment, systematic intervention, and differentiated instruction.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teachers
Genel alt bölüm In-service training.
9 (RLIN) 51375
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teachers
Genel alt bölüm Professional relationships.
9 (RLIN) 60428
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teachers
Genel alt bölüm In-service training.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 51375
852 ## - KONUM
-- 23,95USD
852 ## - KONUM
-- 23,95USD
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Kitap
Mevcut
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Maliyet, normal satın alma fiyatı
18.12.2024   P 370.7155 SEM T 311041 18.12.2024 Kitap   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 30.04.2010 23.95
18.12.2024   P 370.7155 SEM /I T 302599 18.12.2024 Kitap   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 05.05.2010 23.95
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.