MARC details
000 -LEADER |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
01706pam a2200337 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI |
kontrol alanı |
59581 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI |
kontrol alanı |
VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI |
kontrol alanı |
20241219005219.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
090803s2009||||vaua|||f|b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI |
LC kontrol numarası |
2009031869 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
1416608850 (pbk.) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
9781416608851 (pbk.) |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI |
Sistem kontrol numarası |
(OCoLC)ocn432315105 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün kataloglama birimi |
DLC |
Transkripsiyon birimi |
DLC |
Düzeltme birimi |
NIE |
-- |
CDX |
-- |
YDXCP |
-- |
DLC |
-- |
ICrlF |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI |
Sınıflama numarası |
LB1731 |
Materyal numarası |
.S44 2009 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
370.71/55 |
Sürüm bilgisi |
22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Semadeni, Joseph H. |
9 (RLIN) |
63367 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Eser Adı |
Taking charge of professional development : |
Başlığın geri kalanı |
a practical model for your school / |
Sorumluluk bildirimi, vb. |
Joseph H. Semadeni. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Basım, dağıtım yeri, vb. |
Alexandria, VA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. |
ASCD, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. |
c2009. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA |
Kapsam |
xv, 173 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar |
ill ; |
Boyutlar |
23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ |
Bibliyografya, vb. notu |
Includes bibliographical references (p. 164-167) and index. |
505 00 - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU |
Eser Adı |
Inspiration to change -- |
-- |
Professional development -- |
-- |
Instructional leadership -- |
-- |
Use of resources -- |
-- |
Curriculum and assessment -- |
-- |
Systemic intervention -- |
-- |
Differentiated instruction -- |
-- |
Change through fusion. |
520 ## - ÖZET, VB. |
Özet, vb. |
A guide to professional development for teachers that discusses increasing morale, embracing new initiatives, instructional leadership, using resources, curriculum, assessment, systematic intervention, and differentiated instruction. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional |
Kaynak |
Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Teachers |
Genel alt bölüm |
In-service training. |
9 (RLIN) |
51375 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Teachers |
Genel alt bölüm |
Professional relationships. |
9 (RLIN) |
60428 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Teachers |
Genel alt bölüm |
In-service training. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
51375 |
852 ## - KONUM |
-- |
23,95USD |
852 ## - KONUM |
-- |
23,95USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması |
Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü |
Book |