The motivated student : (Record no. 40835)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01690cam a22002894a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 59582
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219005219.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 090209s2009||||vaua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2009005850
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416608103 (pbk. : alk. paper)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1065
Materyal numarası .S865 2009
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 370.15/4
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Sullo, Robert A.,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1951-
9 (RLIN) 63368
245 14 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı The motivated student :
Başlığın geri kalanı unlocking the enthusiasm for learning /
Sorumluluk bildirimi, vb. Bob Sullo.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, Va. :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2009.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam ix, 177 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 167-168) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Eliminate fear from the classroom -- Minimize your use of coercion -- Eliminate external rewards for learning -- Discover the power of internal motivation -- Teach routines, rituals, and procedures -- Be enthusiastic and enjoy what you do -- Build positive relationships with students -- Create lesson plans that are relevant -- Create realistic expectations for your students -- Plan with the students' needs in mind -- Teach your students to consciously self-evaluate -- Teach your students about the components of behavior -- Teach less, teach deeply -- Create your professional identity -- Final thoughts.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Effective teaching.
9 (RLIN) 23327
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Motivation in education.
9 (RLIN) 40364
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teacher-student relationships.
9 (RLIN) 52717
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 370.154 SUL T 311042 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 30.04.2010
18.12.2024   P 370.154 SUL /I T 302605 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 05.05.2010
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.