Teacher-centered professional development / (Record no. 40838)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01776cam a2200337 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 59585
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219005219.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 040226s2004||||vaua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2004004637
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0871208598 (pbk. : alk. paper)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1731
Materyal numarası .D53 2004
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 370/.71/55
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Díaz-Maggioli, Gabriel,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1963-
9 (RLIN) 63372
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Teacher-centered professional development /
Sorumluluk bildirimi, vb. Gabriel Díaz-Maggioli.
246 30 - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ
Uygun başlık/Kısa başlık Professional development
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2004.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam v, 181 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 168-176) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Professional development today -- Establishing a learning community -- Mentoring -- Collaborative action research -- Peer coaching -- Professional development through writing -- Critical development teams -- Attending conferences and seminars -- Sharing living theories to help others develop -- The administrator's role.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Reference and Research Book News.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Contains a concise guide to skill building for educators and offers developmental strategies on mentoring, journal writing, peer-to-peer coaching, and seminars.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teachers
Genel alt bölüm In-service training
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 22950
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teachers
Coğrafi alt bölüm United States
Genel alt bölüm In-service training.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 22951
852 ## - KONUM
-- 25,95USD
852 ## - KONUM
-- 25,95USD
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Maliyet, normal satın alma fiyatı
18.12.2024   P 370.7155 DIA T 311046 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 30.04.2010 25.95
18.12.2024   P 370.7155 DIA /I T 302624 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 04.05.2010 25.95
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.