Productive group work : (Record no. 40839)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 02110pam a2200409 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 59586 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219005219.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 090720s2009||||vaua|||f|b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2009028551 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1416608834 (pbk.) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781416608837 (pbk.) |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (OCoLC)ocn427704452 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | YDX |
-- | CDX |
-- | SINIE |
-- | YDXCP |
-- | DLC |
-- | ICrlF |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1032 |
Materyal numarası | .F78 2009 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371.3/6 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Frey, Nancy, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1959- |
9 (RLIN) | 60422 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Productive group work : |
Başlığın geri kalanı | how to engage students, build teamwork, and promote understanding / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Nancy Frey, Douglas Fisher, Sandi Everlove. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, Va. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | ASCD, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2009. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | vii, 127 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 116-120) and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU | |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu | Defining productive group work -- Using positive interdependence -- Promoting face-to-face interaction -- Ensuring individual and group accountability -- Building interpersonal and small-group skills -- Incorporating group processing -- Getting started: questions and answers. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Teacher Librarian. |
510 3# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Teacher Librarian, April 2010. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Provides strategies for effective group work in the classroom, discussing how to create interdependence and positive interactions, design challenging and engaging tasks, ensure accountability, foster interpersonal skills, assess learning, and other related topics; and includes examples. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Active learning. |
9 (RLIN) | 43487 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Group work in education. |
9 (RLIN) | 7552 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Team learning approach in education. |
9 (RLIN) | 63373 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Cooperative learning. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 35169 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning and scholarship. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 23165 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Everlove, Sandi. |
9 (RLIN) | 63374 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Fisher, Douglas, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1965- |
9 (RLIN) | 60421 |
852 ## - KONUM | |
-- | 21,95USD |
852 ## - KONUM | |
-- | 21,95USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih | Maliyet, normal satın alma fiyatı |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.36 FRE | T 311047 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 30.04.2010 | 21.95 | |||||
18.12.2024 | P 371.36 FRE /I | T 302777 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 05.05.2010 | 21.95 |