Transformative assessment / (Record no. 40840)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01933pam a2200349 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 59587
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219005219.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 071130s2008||||vaua|||f|b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2007049281
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 141660667X
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416606673 (pbk. : alk. paper)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB3051
Materyal numarası .P61447 2008
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.27/1
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Popham, W. James.
9 (RLIN) 63370
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Transformative assessment /
Sorumluluk bildirimi, vb. W. James Popham.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2008.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam x, 150 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 143-144) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Formative assessment : why, what, and whether -- Frameworks for formative assessment : learning progressions -- Level 1 formative assessment : teachers' instructional adjustments -- Level 2 formative assessment : students' learning tactic adjustments -- Level 3 formative assessment : classroom climate shift -- Level 4 formative assessment : schoolwide implementation -- The limitations of formative assessment : what it can't do.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Teacher Librarian.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. An introduction to formative assessment that examines research supporting the method's effectiveness and presents step-by-step instructions for creating a framework for formative assessment in the classroom.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational tests and measurements.
9 (RLIN) 42101
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi School improvement programs.
9 (RLIN) 23172
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational tests and measurements.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 42101
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Schools
Genel alt bölüm Administration.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 54381
852 ## - KONUM
-- 22,95USD
852 ## - KONUM
-- 22,95USD
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Maliyet, normal satın alma fiyatı
18.12.2024   P 371.271 POP T 311051 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 30.04.2010 22.95
18.12.2024   P 371.271 POP /I T 302776 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 04.05.2010 22.95
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.