Motivating Black males to achieve in school & in life / (Record no. 40841)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 02175pam a2200445 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 59588 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219005220.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 090601s2009||||vaua|||f|b||||000|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2009021025 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1416608575 (pbk.) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781416608578 (pbk.) |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (OCoLC)ocn369296457 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | IG# |
-- | OUB |
-- | CDX |
-- | YDXCP |
-- | DLC |
-- | ICrlF |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU | |
Coğrafi alan kodu | n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LC2731 |
Materyal numarası | .K34 2009 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371.821 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Kafele, Baruti K. |
9 (RLIN) | 63375 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Motivating Black males to achieve in school & in life / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Baruti K. Kafele. |
246 3# - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ | |
Uygun başlık/Kısa başlık | Motivating Black males to achieve in school and in life |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, VA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | ASCD, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2009. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xv, 111 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 107-109). |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU | |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu | Introduction -- Learning about Black male students to meet their classroom needs -- Learning about yourself to meet your Black male students' needs -- Three crises -- "Who am I?" -- Developing a young men's empowerment program -- Conclusion. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Describes strategies teachers may use to help young African-American males succeed in school by instilling them with self-worth. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Academic achievement |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 60413 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | African American boys |
Genel alt bölüm | Social conditions. |
9 (RLIN) | 63376 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | African American men |
Genel alt bölüm | Education. |
9 (RLIN) | 63377 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | African American young men |
Genel alt bölüm | Education. |
9 (RLIN) | 63378 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | African American young men |
Genel alt bölüm | Social conditions. |
9 (RLIN) | 63379 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Academic achievement |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 60413 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | African American boys |
Genel alt bölüm | Social conditions. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 63376 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | African American men |
Genel alt bölüm | Education. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 63377 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | African American young men |
Genel alt bölüm | Education. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 63378 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | African American young men |
Genel alt bölüm | Social conditions. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 63379 |
852 ## - KONUM | |
-- | 16,95USD |
852 ## - KONUM | |
-- | 16,95USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih | Maliyet, normal satın alma fiyatı |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.821 KAF | T 311052 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 30.04.2010 | 16.95 | |||||
18.12.2024 | P 371.821 KAF /I | T 302783 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 05.05.2010 | 16.95 |