Inviting students to learn : (Record no. 40843)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 02066pam a2200397 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 59590 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219005221.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 090914s2010||||vau||||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2009038224 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1416609032 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781416609032 (pbk. : alk. paper) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | ICrlF |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1033.5 |
Materyal numarası | .E39 2010 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371.102/2 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Edwards, Jenny, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1949- |
9 (RLIN) | 63385 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Inviting students to learn : |
Başlığın geri kalanı | 100 tips for talking effectively with your students / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Jenny Edwards. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | Pbk. ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, VA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | ASCD, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2010. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xxiii, 170 p ; |
Boyutlar | 23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 159-164) and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU | |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu | Developing a mind-set for communicating invitationally with students -- Arenas in which the language tips can be applied -- Strategies for using the language tips with various types of students -- Possible purposes for using the language tips -- 100 tips for talking with students. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Provides one hundred tips for teachers to improve their communication skills, build positive relationships with students, and encourage high levels achievement; and includes advice on how to interact well with parents and use technology to communicate with students. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Communication in education. |
9 (RLIN) | 60472 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Motivation in education. |
9 (RLIN) | 40364 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teacher-student relationships. |
9 (RLIN) | 52717 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Communication. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 1135 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Education. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 1219 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Motivation (Psychology) |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 23166 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teacher-student relationship. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 45383 |
852 ## - KONUM | |
-- | 23,95USD |
852 ## - KONUM | |
-- | 23,95USD |
852 ## - KONUM | |
-- | 23,95USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih | Maliyet, normal satın alma fiyatı |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.1022 EDW | T 311054 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 30.04.2010 | 23.95 | |||||
18.12.2024 | P 371.1022 EDW | T 311599 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 01.11.2010 | 23.95 | |||||
18.12.2024 | P 371.1022 EDW /I | T 302634 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 05.05.2010 | 23.95 |