Creating dynamic schools through mentoring, coaching, and collaboration / (Record no. 40844)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01646pam a2200385 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 59591
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219005221.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 050721s2005||||vau||||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2005021083
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1416602968 (alk. paper)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416602965
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU
Kimlik doğrulama kodu pcc
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB2806.4
Materyal numarası .C37 2005
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.2/03
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Carr, Judy F.
9 (RLIN) 63386
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Creating dynamic schools through mentoring, coaching, and collaboration /
Sorumluluk bildirimi, vb. Judy F. Carr, Nancy Herman, and Douglas E. Harris.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2005.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam vi, 165 p ;
Boyutlar 23 ;
-- m.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 158-161) and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Explains how schools can be transformed into dynamic learning communities through the implementation of mentoring, coaching, and collaboration programs for students and teachers.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Adult
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Group work in education.
9 (RLIN) 7552
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mentoring in education.
9 (RLIN) 61523
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi School supervision.
9 (RLIN) 61736
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Cooperative learning.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 35169
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mentoring in education.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 61523
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi School supervision.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 61736
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Harris, Douglas E.
9 (RLIN) 63387
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Herman, Nancy,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1950-
9 (RLIN) 63388
852 ## - KONUM
-- 26,95USD
852 ## - KONUM
-- 26,95USD
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Maliyet, normal satın alma fiyatı
18.12.2024   P 371.203 CAR T 311055 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 30.04.2010 26.95
18.12.2024   P 371.203 CAR /I T 302795 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 05.05.2010 26.95
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.