Mathematics for the IB diploma. (Record no. 41061)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01567pam a2200361 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 59812 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219005255.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 080612s2008||||enka||||||||||001|0|eng|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0521699304 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9780521699303 (pbk.) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | ICrlF |
Transkripsiyon birimi | ICrlF |
Düzeltme birimi | ICrlF |
050 04 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | QA43 |
Materyal numarası | .N3778 2008 |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 510.76 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Neill, Hugh. |
9 (RLIN) | 38555 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Mathematics for the IB diploma. |
Bir iş parçası/bölümünün adı | Higher Level 2 / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Hugh Neill and Douglas Quadling. |
246 3# - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ | |
Uygun başlık/Kısa başlık | Mathematics for the International Baccalaureate diploma |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | New York : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Cambridge University Press, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2008. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 530 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 25 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | Cambridge learning |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | Includes index. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Provides learning objectives, concept explanations, worked examples, review exercises, and answers correlated to the syllabus for the higher level mathematics of the International Baccalaureate Diploma Programme. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Adult |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | International baccalaureate |
Form alt bölümü | Study guides. |
9 (RLIN) | 42652 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mathematics |
Genel alt bölüm | Examinations |
Form alt bölümü | Study guides. |
9 (RLIN) | 42653 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | International baccalaureate |
Form alt bölümü | Study guides. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 42652 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mathematics |
Genel alt bölüm | Examinations |
Form alt bölümü | Study guides. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 42653 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Quadling, D. A. |
9 (RLIN) | 63639 |
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | Cambridge learning. |
9 (RLIN) | 63640 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | 510.76 NEI | T 311267 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | İngilizce Roman Dışı / English Non Fiction (HS) | 16.09.2010 | |||||
18.12.2024 | 510.76 NEI | T 329849 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | İngilizce Roman Dışı / English Non Fiction (HS) | 19.12.2016 |