MARC details
000 -LEADER |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
01996pam a2200409 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI |
kontrol alanı |
59865 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI |
kontrol alanı |
VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI |
kontrol alanı |
20241219005307.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
080616s2009||||nyua|||||b||||000|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI |
LC kontrol numarası |
2008026425 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
1596670916 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
9781596670914 (pbk.) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün kataloglama birimi |
DLC |
Transkripsiyon birimi |
DLC |
Düzeltme birimi |
DLC |
-- |
ICrlF |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU |
Coğrafi alan kodu |
n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI |
Sınıflama numarası |
LB1731.6 |
Materyal numarası |
.Z46 2009 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
370.71/1 |
Sürüm bilgisi |
22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Zepeda, Sally J., |
Bir isim ile ilişkili tarihler |
1956- |
9 (RLIN) |
63742 |
245 14 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Eser Adı |
The instructional leader's guide to informal classroom observations / |
Sorumluluk bildirimi, vb. |
Sally J. Zepeda. |
246 30 - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ |
Uygun başlık/Kısa başlık |
Informal classroom observations |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ |
Sürüm bildirimi |
2nd ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Basım, dağıtım yeri, vb. |
Larchmont, NY : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. |
Eye On Education, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. |
c2009. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA |
Kapsam |
x, 182 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar |
ill ; |
Boyutlar |
28 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ |
Bibliyografya, vb. notu |
Includes bibliographical references. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu |
Readying for informal classroom observations -- Framing informal classroom observations -- Understanding data-collection techniques and approaches -- Looking in while stepping out -- Talking with teachers after looking in -- Studying student work during and after classroom observations. |
520 ## - ÖZET, VB. |
Özet, vb. |
A guide to informal classroom observations that covers preparation, framing observations, understanding data-collection techniques and approaches, and other related topics and includes forty reproducible tools. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional |
Kaynak |
Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Observation (Educational method) |
9 (RLIN) |
41841 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
School principals |
Coğrafi alt bölüm |
United States. |
9 (RLIN) |
63743 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
School supervision |
Coğrafi alt bölüm |
United States. |
9 (RLIN) |
61734 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Teacher-principal relationships |
Coğrafi alt bölüm |
United States. |
9 (RLIN) |
63744 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
School superintendents and principals |
Coğrafi alt bölüm |
United States. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
63745 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
School supervision |
Coğrafi alt bölüm |
United States. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
61734 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Schools |
Genel alt bölüm |
Administration |
Coğrafi alt bölüm |
United States. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
60418 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Teachers |
Genel alt bölüm |
Training. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
28971 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması |
Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü |
Book |