The instructional leader's guide to informal classroom observations / (Record no. 41108)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01996pam a2200409 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 59865
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219005307.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 080616s2009||||nyua|||||b||||000|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2008026425
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1596670916
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781596670914 (pbk.)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1731.6
Materyal numarası .Z46 2009
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 370.71/1
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Zepeda, Sally J.,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1956-
9 (RLIN) 63742
245 14 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı The instructional leader's guide to informal classroom observations /
Sorumluluk bildirimi, vb. Sally J. Zepeda.
246 30 - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ
Uygun başlık/Kısa başlık Informal classroom observations
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 2nd ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Larchmont, NY :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Eye On Education,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2009.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam x, 182 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 28 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Readying for informal classroom observations -- Framing informal classroom observations -- Understanding data-collection techniques and approaches -- Looking in while stepping out -- Talking with teachers after looking in -- Studying student work during and after classroom observations.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. A guide to informal classroom observations that covers preparation, framing observations, understanding data-collection techniques and approaches, and other related topics and includes forty reproducible tools.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Observation (Educational method)
9 (RLIN) 41841
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi School principals
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 63743
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi School supervision
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 61734
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teacher-principal relationships
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 63744
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi School superintendents and principals
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 63745
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi School supervision
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 61734
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Schools
Genel alt bölüm Administration
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 60418
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teachers
Genel alt bölüm Training.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 28971
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 370.711 ZEP T 311329 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 22.09.2010
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.