Etkili öğretmenlik eğitimi / (Record no. 41134)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01438nam a2200361 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 59892
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219005313.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 100928s2009||||xx||||||||||||000|0|tur|d
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9789759961824
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (KOC)E7AB2738BF3D4316937A1D0F5807EAC3
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi koln
Transkripsiyon birimi KOC
Düzeltme birimi KOC
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Gordon, Thomas,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1918-
9 (RLIN) 23326
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Etkili öğretmenlik eğitimi /
Sorumluluk bildirimi, vb. by Thomas Gordon.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 2nd ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. İstanbul :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Profil Yayıncılık,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2009.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 388 p. : ;
Boyutlar 21 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Eğitim dizisi ;
Cilt/seri atama 01
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Profil ;
Cilt/seri atama 129
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Describes the principles of the Teacher Effectiveness Training program for developing effective communication skills and conflict-resolution methods designed to help teachers forge relationships of mutual trust with their students which can lead to better teaching-learning environments.
521 ## - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional.
546 ## - DİL NOTU
Dil notu Turkish.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Communication in education.
9 (RLIN) 60472
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teacher-student relations.
9 (RLIN) 23329
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Effective teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23327
650 #8 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Classroom management.
9 (RLIN) 23089
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Karakale, Sermin,
Relator terim trans.
9 (RLIN) 63798
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı Profil Yayıncılık.
9 (RLIN) 63799
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Eğitim dizisi ;
Cilt/seri atama 01
9 (RLIN) 7384
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Profil ;
Cilt/seri atama 129
9 (RLIN) 50746
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 371.1022 GOR T 311369 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 28.09.2010
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.