Etkili öğretmenlik eğitimi / (Record no. 41134)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01438nam a2200361 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 59892 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219005313.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 100928s2009||||xx||||||||||||000|0|tur|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9789759961824 |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (KOC)E7AB2738BF3D4316937A1D0F5807EAC3 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | koln |
Transkripsiyon birimi | KOC |
Düzeltme birimi | KOC |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Gordon, Thomas, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1918- |
9 (RLIN) | 23326 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Etkili öğretmenlik eğitimi / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Thomas Gordon. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 2nd ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | İstanbul : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Profil Yayıncılık, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2009. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 388 p. : ; |
Boyutlar | 21 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | Eğitim dizisi ; |
Cilt/seri atama | 01 |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | Profil ; |
Cilt/seri atama | 129 |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Describes the principles of the Teacher Effectiveness Training program for developing effective communication skills and conflict-resolution methods designed to help teachers forge relationships of mutual trust with their students which can lead to better teaching-learning environments. |
521 ## - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional. |
546 ## - DİL NOTU | |
Dil notu | Turkish. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Communication in education. |
9 (RLIN) | 60472 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teacher-student relations. |
9 (RLIN) | 23329 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Effective teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 23327 |
650 #8 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Classroom management. |
9 (RLIN) | 23089 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Karakale, Sermin, |
Relator terim | trans. |
9 (RLIN) | 63798 |
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI | |
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı | Profil Yayıncılık. |
9 (RLIN) | 63799 |
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | Eğitim dizisi ; |
Cilt/seri atama | 01 |
9 (RLIN) | 7384 |
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | Profil ; |
Cilt/seri atama | 129 |
9 (RLIN) | 50746 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.1022 GOR | T 311369 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 28.09.2010 |