Improving instruction through observation and feedback : (Record no. 41237)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01278nam a2200277 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 60001 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219005331.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 101025s2002||||xx||||||||||||000|0|tur|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0871207168 |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (KOC)EC1368BB3B104655B236CC13EA9F1AD5 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | koln |
Transkripsiyon birimi | KOC |
Düzeltme birimi | KOC |
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Improving instruction through observation and feedback : |
Başlığın geri kalanı | Faciliator's guide /. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 1st ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Virginia, USA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | ASCD, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2002. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 178 p. : ; |
Boyutlar | 30 cm. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | A model staff development program is presently being implemented at Memphis State University in which systematic observation and videotape feedback is used to provide teaching faculty with the opportunity to analyze and improve their classroom behaviors. |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Classroom management. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 23089 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Classroom observation techniques. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 63947 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | College Faculty. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 63948 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Instructional Improvement. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 63949 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teacher Effectiveness. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 47939 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | DVD 371.1024 IMP /I | T 301283 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Kullanım Dışı / Not Available (HS) | 26.05.2011 | |||||
18.12.2024 | P 371.1024 IMP /I | T 311496 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 25.10.2010 |