Brain-friendly strategies for the inclusion classroom : (Record no. 41277)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01373cam a2200289 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 60042
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219005335.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 070122s2007||||vau||||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2007001442
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416605393 (pbk. : alk. paper)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1060
Materyal numarası .W544 2007
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 370.15/23
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Willis, Judy.
9 (RLIN) 60419
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Brain-friendly strategies for the inclusion classroom :
Başlığın geri kalanı insights from a neurologist and classroom teacher /
Sorumluluk bildirimi, vb. Judy Willis.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2007.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam ix, 227 p ;
Boyutlar 23 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 205-214) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Success for all students in inclusion classes -- Looking into multiple intelligence brains -- Teaching students with attention disorders -- Enriching the inclusive learning environment -- Review and test preparation strategies for diverse learners -- What the future holds -- Sample lesson plans for inclusion class activities.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Brain.
9 (RLIN) 1045
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Cognitive styles.
9 (RLIN) 38520
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning, Psychology of.
9 (RLIN) 7193
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning
Genel alt bölüm Physiological aspects.
9 (RLIN) 55297
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 370.1523 WIL T 311598 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 01.11.2010
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.