Math tools, grades 3-12 : (Record no. 41465)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 02077pam a2200445 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 60261
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219005411.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 070625s2008||||caua|||f|b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2007026281
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1412957818
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1412957826
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781412957816
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781412957823 (pbk.)
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (OCoLC)152559679
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (OCoLC)ocn152559679
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi BAKER
-- BTCTA
-- UKM
-- YDXCP
-- C#P
-- DLC
-- ICrlF
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası QA135.6
Materyal numarası .S55 2008
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 372.7
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Silver, Harvey F.
9 (RLIN) 60474
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Math tools, grades 3-12 :
Başlığın geri kalanı 64 ways to differentiate instruction and increase student engagement /
Sorumluluk bildirimi, vb. Harvey F. Silver, John R. Brunsting, Terry Walsh.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Thousand Oaks, CA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Corwin Press,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2008.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam ix, 265 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 28 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 257-258) and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Describes sixty-four teaching techniques for increasing student engagement in mathematics classroom environments, and discusses learning styles, how to choose the optimal tool to emphasize depending on the content, and also describes ways to use math tools--such as a memory box, word walls, and vocabulary organizers.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Effective teaching
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 52614
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning strategies
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 64290
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mathematics
Genel alt bölüm Study and teaching (Elementary)
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 38385
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mathematics
Genel alt bölüm Study and teaching (Secondary)
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 46145
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning and scholarship
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 45290
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mathematics
Coğrafi alt bölüm United States
Genel alt bölüm Study and teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 32029
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 52615
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Brunsting, John R.
9 (RLIN) 64291
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Walsh, Terry.
9 (RLIN) 64292
856 4# - ELEKTRONİK KONUM VE ERİŞİM
Tek Biçim Kaynak Tanımlayıcı <a href="http://www.hillwoodmuseum.org/">http://www.hillwoodmuseum.org/</a>
Açık not Hillwood Museum & Gardens
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 372.7 SIL /I T 311922 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 04.01.2011
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.