Data wise : (Record no. 42248)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01682pam a2200373 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 61107
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219005723.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 050727s2005||||maua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2005931449
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1891792679 (pbk.)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1891792687 (trade)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781891792670
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781891792687 (trade)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi ICrlF
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB2822.75
Materyal numarası .D38 2005
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 379.1/58
Sürüm bilgisi 222
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Data wise :
Başlığın geri kalanı a step-by-step guide to using assessment results to improve teaching and learning /
Sorumluluk bildirimi, vb. edited by Kathryn Parker Boudett, Elizabeth A. City, Richard J. Murnane.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Cambridge, Mass. :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Harvard Education Press,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2005.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xi, 212 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 24 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. [201]-204) and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Offers school leaders practical strategies for supporting student achievement, with case studies examining effective methods for capturing teachers' knowledge, fostering collaboration, identifying obstacles to change, and enhancing the school climate.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Genel alt bölüm Standards
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 38753
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational evaluation
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 63395
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Coğrafi alt bölüm United States
Genel alt bölüm Standards.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 38754
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational evaluation
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 63395
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Boudett, Kathryn Parker.
9 (RLIN) 65930
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı City, Elizabeth A.
9 (RLIN) 65931
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Murnane, Richard J.
9 (RLIN) 65932
852 ## - KONUM
-- 30,00USD
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Kopya numarası Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Maliyet, normal satın alma fiyatı
18.12.2024   P 379.1 DAT /I T 224096 2 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 08.03.2011 30.00
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.