Understanding by design / (Record no. 43607)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 02296pam a2200433 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 62614 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219010152.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 040907s2005||||vaua|||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2004021131 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1416600353 (alk. paper) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU | |
Coğrafi alan kodu | n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB2806.15 |
Materyal numarası | .W54 2005 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 375/.001 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Wiggins, Grant P., |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1950- |
9 (RLIN) | 58869 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Understanding by design / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Grant Wiggins and Jay McTighe. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | Expanded 2nd ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, VA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Association for Supervision and Curriculum Development, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2005. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xi, 370 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 28 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 355-364) and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU | |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu | Backward design -- Understanding understanding -- Gaining clarity on our goals -- The six facets of understanding -- Essential questions : doorways to understanding -- Crafting understandings -- Thinking like an assessor -- Criteria and validity -- Planning for learning -- Teaching for understanding -- The design process -- The big picture : UBD as curriculum framework -- "Yes, but--". |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Teacher Librarian. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Presents an explanation of the six aspects understanding and learning, examining ways to design curriculums to engage students in exploring and deepening their understanding of important ideas. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Comprehension. |
9 (RLIN) | 23022 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Curriculum planning |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 32026 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Curriculum-based assessment |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 58866 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning. |
9 (RLIN) | 124 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Comprehension. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 23022 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Curriculum planning |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 32026 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 124 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | McTighe, Jay. |
9 (RLIN) | 58865 |
852 ## - KONUM | |
-- | 33,00USD |
852 ## - KONUM | |
-- | 33,00USD |
852 ## - KONUM | |
-- | 33,00USD |
852 ## - KONUM | |
-- | 33,00USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih | Maliyet, normal satın alma fiyatı |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 375.001 WIG | T 313081 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 22.04.2011 | 33.00 | |||||
18.12.2024 | P 375.001 WIG | T 313082 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 22.04.2011 | 33.00 | |||||
18.12.2024 | P 375.001 WIG | T 313083 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 22.04.2011 | 33.00 | |||||
18.12.2024 | P 375.001 WIG | T 313084 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 22.04.2011 | 33.00 |