How many cats? / (Record no. 43663)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01404pam a2200421 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 62673 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219010212.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 081031s2009||||nyua|||b||||||000|1|eng|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2008046540 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1423108019 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781423108016 (trade) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU | |
Kimlik doğrulama kodu | lcac |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | PZ8.3.T32522 |
Materyal numarası | How 2009 |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | [E] |
-- | 513.2/11 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Thompson, Lauren. |
9 (RLIN) | 68384 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | How many cats? / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Lauren Thompson ; illustrated by Robin Eley. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 1st ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | New York : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Disney Hyperion Books, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2009. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | [32] p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | col. ill ; |
Boyutlar | 29 cm. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Booklist. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Kirkus Review. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Library Media Connection. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | From zero to twenty, a house becomes filled with frolicking cats, who then leave alone or in groups. |
521 0# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | 2.0 |
Kaynak | Follett Library Resources. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | K-3 |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Cats |
Form alt bölümü | Juvenile fiction. |
9 (RLIN) | 26817 |
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Cats |
Form alt bölümü | Fiction. |
9 (RLIN) | 5934 |
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Counting. |
9 (RLIN) | 6423 |
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Stories in rhyme. |
9 (RLIN) | 15690 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Cats |
Form alt bölümü | Fiction. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 5934 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Counting. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 6423 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Stories in rhyme. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 15690 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Eley, Robin, |
Relator terim | ill. |
9 (RLIN) | 68385 |
852 ## - KONUM | |
-- | 20,00USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih | Maliyet, normal satın alma fiyatı |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | E 513.2 THO /I | T 317932 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary (PS) | 25.04.2011 | 20.00 |