Benden farklı olanla yaşamayı öğreniyorum : (Record no. 44082)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01758pam a2200385 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 63120 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219010344.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 040218s2011||||tr|a||||||||||000|0|tur|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9789750508691 |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (KOC)5A9F0F6840E7461587680C62A18E5DE3 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOLk |
Transkripsiyon birimi | KOC |
Düzeltme birimi | KOC |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Heegaard, Marge Eaton. |
9 (RLIN) | 69120 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Benden farklı olanla yaşamayı öğreniyorum : |
Başlığın geri kalanı | Duygularımı çiziyorum / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Marge Eaton Heegaard; translated by Ceren Kınık. |
246 14 - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ | |
Uygun başlık/Kısa başlık | Drawing together to accept & respect differences |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Istanbul : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Iletişim, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2011. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 39 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 27 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | Cocuk Kitapları Dizisi ; |
Cilt/seri atama | 67 |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | İletişim Yayınları |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | "To be illustrated by children to help families communicate and learn together.". |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | Cover title: Drawing together to accept & respect differences. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Presents creative and interactive drawing activities for children ages six through twelve that teaches them the basic concepts of diversity, respecting other cultures and religions, understanding disabilities, and much more. |
521 0# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | 3.7 |
Kaynak | Follett Library Resources. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | 3-6 |
Kaynak | Follett Library Resources. |
546 ## - DİL NOTU | |
Dil notu | tURKİSH. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Art therapy for children. |
9 (RLIN) | 53726 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Individual differences in children |
Form alt bölümü | Problems, exercises, etc. |
9 (RLIN) | 69131 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Art therapy. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 69132 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Individuality |
Form alt bölümü | Problems, exercises, etc. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 69133 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Kınık, Ceren, |
Relator terim | trans. |
9 (RLIN) | 69124 |
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | Cocuk Kitapları Dizisi ; |
Cilt/seri atama | 67 |
9 (RLIN) | 20396 |
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | İletişim Yayınları |
9 (RLIN) | 4578 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | TE 155.22 HEE /I | T 313423 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary (PS) | 11.05.2011 |