Benden farklı olanla yaşamayı öğreniyorum : (Record no. 44082)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01758pam a2200385 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 63120
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219010344.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 040218s2011||||tr|a||||||||||000|0|tur|d
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9789750508691
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (KOC)5A9F0F6840E7461587680C62A18E5DE3
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOLk
Transkripsiyon birimi KOC
Düzeltme birimi KOC
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Heegaard, Marge Eaton.
9 (RLIN) 69120
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Benden farklı olanla yaşamayı öğreniyorum :
Başlığın geri kalanı Duygularımı çiziyorum /
Sorumluluk bildirimi, vb. by Marge Eaton Heegaard; translated by Ceren Kınık.
246 14 - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ
Uygun başlık/Kısa başlık Drawing together to accept & respect differences
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Istanbul :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Iletişim,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2011.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 39 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 27 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Cocuk Kitapları Dizisi ;
Cilt/seri atama 67
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi İletişim Yayınları
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not "To be illustrated by children to help families communicate and learn together.".
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not Cover title: Drawing together to accept & respect differences.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Presents creative and interactive drawing activities for children ages six through twelve that teaches them the basic concepts of diversity, respecting other cultures and religions, understanding disabilities, and much more.
521 0# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu 3.7
Kaynak Follett Library Resources.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu 3-6
Kaynak Follett Library Resources.
546 ## - DİL NOTU
Dil notu tURKİSH.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Art therapy for children.
9 (RLIN) 53726
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Individual differences in children
Form alt bölümü Problems, exercises, etc.
9 (RLIN) 69131
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Art therapy.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 69132
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Individuality
Form alt bölümü Problems, exercises, etc.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 69133
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Kınık, Ceren,
Relator terim trans.
9 (RLIN) 69124
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Cocuk Kitapları Dizisi ;
Cilt/seri atama 67
9 (RLIN) 20396
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı İletişim Yayınları
9 (RLIN) 4578
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   TE 155.22 HEE /I T 313423 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library Primary (PS) 11.05.2011
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.