How to read a poem : (Record no. 45408)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01679pam a2200421 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 64784
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219010831.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 981105s1999||||nyu||||||b||||001|0|eng||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 98050065
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0151004196
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (IMchF)fol05295592
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası PN1042
Materyal numarası .H48 1999
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 808.1
Sürüm bilgisi 21
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Hirsch, Edward.
9 (RLIN) 71573
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı How to read a poem :
Başlığın geri kalanı and fall in love with poetry /
Sorumluluk bildirimi, vb. Edward Hirsch.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 1st ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. New York :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Harcourt Brace & Co.,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c1999.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xvi, 352 p. ;
Boyutlar 24 cm.
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not "A DoubleTake book."
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not "Published by the Center for Documentary Studies in association with---."
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. [323]-346) and index.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Library Journal
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Notable/Best Books (A.L.A.)
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Wilson's Senior High School
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. An exploration of poetry and feeling, presenting poems selected by the author as emblematic because they suggest something crucial about the nature of poetry itself, and offering his insights on how the poems should be read.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Young Adult
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Young Adult
Kaynak Follett Library Resources
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Poetics.
9 (RLIN) 8604
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Poetry
Genel alt bölüm Explication.
9 (RLIN) 39782
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Poetry
Genel alt bölüm History and criticism.
9 (RLIN) 20213
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Poetics.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 8604
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Poetry
Genel alt bölüm History and criticism.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 20213
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı Duke University.
Alt birim Center for Documentary Studies.
9 (RLIN) 71574
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
23.05.2025   808.1 HIR T 314936 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library İngilizce Roman Dışı / English Non Fiction (HS) 02.05.2012
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.