This we believe in action : (Record no. 46719)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 02041cam a22003017a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 66895
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219011331.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 110824s2012||||ohua|||||b||||000|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2011032155
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781560902447
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (IMchF)fol13870035
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1623.5
Materyal numarası .T45 2012
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası P 373.12 THI
Sürüm bilgisi 22
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı This we believe in action :
Başlığın geri kalanı implementing successful middle level schools.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Westerville, Ohio :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Middle Level Education,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2012.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xi, 229 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill. ;
Boyutlar 26 cm. +
Eşlik eden materyal 1 CD-ROM (4 3/4 in.)
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Value young adolescents / C. Kenneth McEwin, Thomas S. Dickinson -- Active learning / Gert Nesin -- Challenging curriculum / Chris Stevenson, Penny A. Bishop -- Multiple learning approaches / Barbara Brodhagan, Susan Gorud -- Varied assessments / Sue C. Thompson, Dan French -- Shared vision / Sue Swaim -- Committed leaders / Candy Beal, John Arnold -- Courageous & collaborative leadership / Linda Robinson -- Professional development / Candy Beal, John Arnold -- Organizational structures / Deborah Kasak, Ericka Uskali -- School environment / Marion Johnson Payne -- Adult advocate / Ross M. Burkhardt, J. Thomas Kane -- Guidance services / Sherrel Bergmann -- Health & wellness / Jean Schultz -- Family involvement / Joyce L. Epstein, Darcy Hutchins -- Community & business / Mavis Sanders -- Lessons learned: keys to future growth / Edward N. Brazee, John H. Lounsbury.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Middle school education
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 31004
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi School improvement programs
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 23171
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı Association for Middle Level Education.
9 (RLIN) 74146
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   CDR 373.12 THI T 326370 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Kullanım Dışı / Not Available (HS) 05.12.2012
18.12.2024   P 373.12 THI T 316079 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 05.12.2012
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.