This we believe in action : (Record no. 46719)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 02041cam a22003017a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 66895 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219011331.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 110824s2012||||ohua|||||b||||000|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2011032155 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781560902447 |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (IMchF)fol13870035 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU | |
Coğrafi alan kodu | n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1623.5 |
Materyal numarası | .T45 2012 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | P 373.12 THI |
Sürüm bilgisi | 22 |
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | This we believe in action : |
Başlığın geri kalanı | implementing successful middle level schools. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Westerville, Ohio : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Association for Middle Level Education, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2012. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xi, 229 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill. ; |
Boyutlar | 26 cm. + |
Eşlik eden materyal | 1 CD-ROM (4 3/4 in.) |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU | |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu | Value young adolescents / C. Kenneth McEwin, Thomas S. Dickinson -- Active learning / Gert Nesin -- Challenging curriculum / Chris Stevenson, Penny A. Bishop -- Multiple learning approaches / Barbara Brodhagan, Susan Gorud -- Varied assessments / Sue C. Thompson, Dan French -- Shared vision / Sue Swaim -- Committed leaders / Candy Beal, John Arnold -- Courageous & collaborative leadership / Linda Robinson -- Professional development / Candy Beal, John Arnold -- Organizational structures / Deborah Kasak, Ericka Uskali -- School environment / Marion Johnson Payne -- Adult advocate / Ross M. Burkhardt, J. Thomas Kane -- Guidance services / Sherrel Bergmann -- Health & wellness / Jean Schultz -- Family involvement / Joyce L. Epstein, Darcy Hutchins -- Community & business / Mavis Sanders -- Lessons learned: keys to future growth / Edward N. Brazee, John H. Lounsbury. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Middle school education |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 31004 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | School improvement programs |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 23171 |
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI | |
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı | Association for Middle Level Education. |
9 (RLIN) | 74146 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | CDR 373.12 THI | T 326370 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Kullanım Dışı / Not Available (HS) | 05.12.2012 | |||||
18.12.2024 | P 373.12 THI | T 316079 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 05.12.2012 |