Learning to write for readers using brain-based strategies / (Record no. 47092)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 02660cam a22003134a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 67466 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219011429.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 110801s2011||||ilua|||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2011029955 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0814127827 (pbk) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9780814127827 (pbk) |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (IMchF)fol13830984 |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (OCoLC)ocn745609629 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | YDX |
-- | YDXCP |
-- | SGB |
-- | DLC |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1576 |
Materyal numarası | .C828 2011 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | P 372.623044 CRO |
Sürüm bilgisi | 23 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Crow, John T. |
9 (RLIN) | 74589 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Learning to write for readers using brain-based strategies / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | John T. Crow. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Urbana, Ill. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | National Council of Teachers of English, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2011. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xv, 157 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill. ; |
Boyutlar | 24 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 147-151) and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU | |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu | Feeding reading -- Economy of effort and the self-Googling brain -- Reader expectations and the essay -- Reading like writers -- Exploring the concept of sentence -- Exploring the concept of paragraph -- Exploring the concept of essay -- Dialectically diverse writers -- Appendixes. Paris in the spring sign -- Textual analysis worksheet -- Sentence linkage worksheet. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | As students move from grade to grade, they often seem to forget writing concepts, skills, and strategies taught in previous years. How can we help ensure that our writing instruction and student learning stick? Many of the concepts we try to teach students in our writing and literature classrooms are difficult to explain or demonstrate. But once students have a basic idea of how a reader's brain processes written material, these same concepts become more accessible, more logical, and therefore more teachable. In the first two chapters of Learning to Write for Readers, John T. Crow uses nontechnical language and fun classroom demonstrations to explore how proficient readers process written material. The remaining chapters apply this perspective to specific areas of writing instruction, including: analyzing texts and audiences; experimenting with sentences, paragraphs, and essay writing; and helping Standard English learners acquire academic English. This brain-based approach to writing instruction will help you build from the tremendous storehouse of knowledge students already possess about language to help them learn what they need to know about writing. - Publisher. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | English language |
Genel alt bölüm | Composition and exercises |
-- | Study and teaching. |
9 (RLIN) | 26673 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning |
Genel alt bölüm | Physiological aspects. |
9 (RLIN) | 55297 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 372.623044 CRO | T 326638 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 04.03.2013 |