Learning to write for readers using brain-based strategies / (Record no. 47092)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 02660cam a22003134a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 67466
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219011429.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 110801s2011||||ilua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2011029955
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0814127827 (pbk)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9780814127827 (pbk)
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (IMchF)fol13830984
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (OCoLC)ocn745609629
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi YDX
-- YDXCP
-- SGB
-- DLC
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1576
Materyal numarası .C828 2011
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası P 372.623044 CRO
Sürüm bilgisi 23
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Crow, John T.
9 (RLIN) 74589
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Learning to write for readers using brain-based strategies /
Sorumluluk bildirimi, vb. John T. Crow.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Urbana, Ill. :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. National Council of Teachers of English,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2011.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xv, 157 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill. ;
Boyutlar 24 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 147-151) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Feeding reading -- Economy of effort and the self-Googling brain -- Reader expectations and the essay -- Reading like writers -- Exploring the concept of sentence -- Exploring the concept of paragraph -- Exploring the concept of essay -- Dialectically diverse writers -- Appendixes. Paris in the spring sign -- Textual analysis worksheet -- Sentence linkage worksheet.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. As students move from grade to grade, they often seem to forget writing concepts, skills, and strategies taught in previous years. How can we help ensure that our writing instruction and student learning stick? Many of the concepts we try to teach students in our writing and literature classrooms are difficult to explain or demonstrate. But once students have a basic idea of how a reader's brain processes written material, these same concepts become more accessible, more logical, and therefore more teachable. In the first two chapters of Learning to Write for Readers, John T. Crow uses nontechnical language and fun classroom demonstrations to explore how proficient readers process written material. The remaining chapters apply this perspective to specific areas of writing instruction, including: analyzing texts and audiences; experimenting with sentences, paragraphs, and essay writing; and helping Standard English learners acquire academic English. This brain-based approach to writing instruction will help you build from the tremendous storehouse of knowledge students already possess about language to help them learn what they need to know about writing. - Publisher.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi English language
Genel alt bölüm Composition and exercises
-- Study and teaching.
9 (RLIN) 26673
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning
Genel alt bölüm Physiological aspects.
9 (RLIN) 55297
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 372.623044 CRO T 326638 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 04.03.2013
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.